samolepka HOUBA
samolepka HOUBA

25.02.2006 - Martíček - Prievidza, Flash klub
Vzbuzení v krásném domě pana Milana bylo docela nepříjemné. Kolem mě se povaloval opitej Hrdla a smrdící Hřebík a bylo mi dost zle. Prostě tak, jako když se začně pít až v 23hodin a pije se do 4 ráno. Dal jsem si čaj a šel jsem najít všechny ostatní, kteří se povalovali v nějaké jiné místnosti. Tedy povalovali. Spíš již bdili a koukali na slovenskou superstar. Tak jsem se k nim přidal a bylo to opravdu tragické. Ale to nevadí, jelikož my jsme měli vypnutej zvuk a poslouchali slovenský kapely Horská Chata, Bačová Fujara a další. Bylo to příjemné posezení do té doby, než jsme zjistili, že už je 12 hodin a že asi něco budem muset dělat. Vzbudili jsme Hřebíka, kterej brutálně protestoval a nemohl najít batoh. Nakonec jsme asi v 12:30 vyrazili směr centrum, poděkovali Sandbergovi za parádní pohoštění a přespání a frčeli na oběd. Zaplatili jsme 30 kč za hodinu parkování a vylezl lístek bez jediné čárky, i přesto jsem ho dal za okno a šli jsme do hospody. Vybrali jsme si dobře, jídlo bylo výtečný, jen číšníci byli trochu zpomalení a nosili pivko tak po půl hodině. Hřebík si dal pizzu, dostal ji jako první a taky jako první šel na záchod. Nešel tam čůrat - to by nepřišel se červenejma skleněnejma očima. Byl prostě vypustit tu pizzu na svobodu. No nic, dojedli jsme, pobavili a vyrazili do Tesca nakoupit nějakej chlast a jídlo na večer. Do Prievidze jsme dojeli asi v 15:30, našli jsme náhodou Cyromana, pořadatele sobotní akce a jeli jsme s nim pro zelenou dobrotu. Tu si předal s dalšími u nějakejch garáží a my jsme potom vyrazili do báru na odpolední siestu, pár kafí, nějaký to pivko a mohlo se jet do klubu. Před ním už postávalo docela dost lidí a tak jsme si říkali, že to bude v pohodě. Když jsme dovezli zpěvovej aparát bylo v klubu už plno a Saly připravil zvuk. My jsme šli zatím do vedlejší hospody na Starobrno, bavili sme se výtečně, pařili jsme jako blázni a Majkl zatím spal v klubíku na sedačce. Asi v půl osmý spustila první kapelka "Kade Lahšie". Chlapci byli mladí, ale hráli výborně a hlavně vkusné a dobré covery, který fakt potěšili. Parádní byl hlavně basák, kterej si to fakt užíval. Po nich jsme přišli na řadu my a to v klubu už mohlo bejt tak 170 lidí. Takže atmosféra byla skvělá a když jsme spustili první tóny, hned velká část sálu začala tančit, skákat z podia a nám se hrálo fakt výborně. Samozřejmě pár přídavků, poděkování a hurá na Pádlo. Po Houbě ještě NOSYMPATHY, opět příjemné přijetí a hurá k distru a zaslouženému odpočívání po mých 5ti odehraných koncertech. Stál jsem u distra, kecal s místníma punx a popíjel výborný pivo se spritem! :) Hrála kapela Hlavná cesta, chlapci hráli dobře, až bych řekl moc příjemnej slovenskej tvrdší punk, hráli i covery od Jaksi Taksi a dalších kapel, a jako bonus jednu píseň od nás a pro nás. Což opravdu potěší. Po koncertě jsme všechno včas shrábli do auta a vyrazili do jednoho z místních barů. Někteří šli spát, já si krásně užíval pohody při Zlatém Bažantu. Však víme jak! Spaní asi v 3:30 nebo 4:30? Už ani nevim. Raní probudezení bylo opravdu brutální. Po 4 hodiných a před sebou 570 km cesty. Ale zvládal sem to. Na hranicích jsme byli hned, pak Uherskej Brod, kde na nás čekal schovanej jointík zelenýho dobrýho a Kosimir zde prohlásil legendární větu: "Já nehulim, ale Saly, prosím, budeš to na mě foukat, viď"! Smáli sme se víc než kdybychom byli zhulení. Nakonec hulil ale jen Saly a Mikl. Salymu to standardně nic nedělalo, Mikl se dostal do extáze - říkal: "Co se to tady vedle mě veze za chlapíky? Vy jste hnusný chlapíci". Myslel tím mě a Hrdlu. Pak říkal, že se nevidí a že neni. A tak to šlo asi hodinu než usnul. V 12 hodin pěkná zastávka v parádní hospodě u našeho pana vydavatele v Říčanech. V hospodě se stalo taky pár zaímavostí. Hřebík, zrovna se probudivší, přišel do hospody, usral si, pak si krknul a pak teprve pozdravil. Slečna číšnice na něj následně: "Taky Vás zdravím, taky taky" A on na ní: Dobrý deeenn. Jakoby nic. Sranda. Dali jsme jídlo, Kosák složil song s názvem "Jedeme na tůru" a pak už jsme byli doma. Parádní akcička. Těšíme se zase na Slovensko, jelikož to je kraj zaslíbený. Díky všem Slovákům, fandíme vám! :) Bratři!