HOUBA - Kuře punk-pao (MC, 2000)
HOUBA - Kuře punk-pao (MC, 2000)

24.02.2006 - Martíček - Trenčín (Slovensko), Klub Lúč
Asi v 21:45 jsme přejeli hraniční přechod Starý Hrozenkov a vydali se směrem na Trenčín. Tam jsme dorazili asi za 10 minut a našli jsme to uplně nejlíp, co jde. Jaké bylo zděšení hned po příjezdu? Mraky lidí, dobrá nálada, hodně skins, kteří byli v pohodě a taky otázky na hokej. Po tom, co jsem pár lidem řekl, že také fandíme Slovensku bylo všechno v pohodě (a my mu opravdu fandíme, to nekecám) a my jsme začali nosit aparát do sálu, kde již dohráli dvě první kapely. Hlavná cesta a ještě jedna, jejíž název si nějak nepamatuju. Abychom nevyšli ze cviku, hráli jsme nejdřív Houba a pak nakonec měli přijít NoSympathy. Již když jsme stavěli aparát, klub se neuvěřitelně zaplnil, nedalo se tam hnout, nikde, ani u baru, ani u podia, skoro ani u záchodů a dle mého odhadu tam mohlo být tak 200 - 250 lidí. Atmosféra houstla čím dál víc. Když jsme si připravovali věci, lidi už dávno zpívli naše songy a hlavně neustále hlasitě křičeli název naší kapely. Až jsem si chvílema říkal, co blázněj. My, takový kokoti, si to ani nezasloužíme. No v každém případě to byl jeden z nej koncertů, co jsme na Slovensku odehráli, no snad i v Čechách. No, to bych asi lhal. Ale prostě bylo to super. Některé písničky jsme vlastně ani nemuseli zpívat, pogo se v podstatě ani uskutečnit nedalo, jelikož se to tam tak chaoticky vlnilo a lidi vždycky spadli na jednu stranu, pak na druhou, pak uprostřed a měl jsem chvílema pocit, že někoho asi ušlapou. Naštěstí se nic nestalo. Velký DÍKY patří skins, kteří nás částečně chránili od toho, aby na podium nelezli punx, což nám sice nevadí, ale nešlo by pak hrát. I tvrdým skins se ale někdy nedařilo a tak jsem asi na 3 písničky měl u mikrofonu kamaráda, kterej znal každé pátek slovo a to vždycky hlasitě zakřičel. Bylo to super. Hráli jsme asi hodinu a 10 minut a opravdu jsme už nemohli. Při poslední písni byla velká sranda. Kouknul jsem se na Hrdlu a u něho stáli asi 3 slečny a koukaly. Vypadaly, že ani nevěděli, že jsou na podiu a jenom upřeně hleděli na Hrdlu, jak hraje. Bylo to krásný a přitom strašně srandovní. Po koncertě se strhla docela mela, takovej boj o trsátka (brnkátka) a paličky. Já jsem musel rozdat 4, Jirka asi 3 a Hrdla několik paliček. Až jsme se báli, že nebudem mít jak hrát. No prostě DÍKY! Tohle zažít je opravdu velmi příjemný a je to vždycky věc, která nám dodá hodně moc energie. Skvělej koncert, skvělý lidi. Po Houbě pak nastoupili NOSYMPATHY, sál se sice vyprázdnil, ale o to víc jsme si užívali pohody, která tam nastala. Zůstali opravdu nejvěrnější a ti pařili. Nám se moc nedařilo, zvuk byl už horší, nefungovali odposlechy a nebyly ozvučený bubny, ale přesto to byl velmi příjemnej koncert s dvěma přídavky (víc na stránkách nosympathy.houba.info). Po koncertě jsem zavezl auto k Sandebrgovi, pořadatelovi, u kterého jsme spali. Vrátili jsme se ke klubu, kde se již zavíralo a rozhodli jsme se jít někam dodělat. Já, Hřebík a Hrdla jsme ještě zaplatili vstup na diskotéku, popili jsme, zhodnotili jsme akcičku a taxíkem frčeli domů - k Sandbergovi. Ještě jedna malá příhoda se stala - Hřebík si na díze objednal pivko. Než ho barmanka stačila natočit, Hřebík usnul na báru. To bylo znamení, že máme jít spinkat. Sedli jsme do Volva a nahlásili adresu - taxikář ji neznal a tak jsem ho musel navést. Pak pochopil, vzal si 120 skk a byli jsme hoommeee. Sandberg ještě donesl "čerešňovicu", kterou jsme s Hřebíkem domlaskly a asi v 4:30 ulehli do postele! Super skvělá akce, ještě jednou díky SANDBERGU!!!