CD tom77 - přišel čas
CD tom77 - přišel čas

04.11.2005 - Martíček - Lomnice nad Popelkou, Aion music club
Tohle byla akce, na kterou jsme se opravdu dostávali dost zvláštním způsobem. Řekl bych až bláznivým. Jirků jel z Pardubic s kamarádem,kterej bydlí v blízkosti naší chalupy, Hrdla jel z Prahy s Makakem z Volantů a ostatní jeli osobním autem spolu se ženami. Tudíž jsme každej přijeli v jinou hodinu, avšak přecijenom jsme se pěkně sešli. Bylo mi hned jasné, jak to v Lomnici bude vypadat, hned jsem upaloval k bárů a jal se pít pivo veselé, které má víc než malé množství alkoholu. Pak jsem viděl pana Milicha, jak pije pivo třešňové a ochutnal jsem. Bylo výtečné, takže jsem začal raději pít pivo třešňové s menším procentem tuku, teda alkoholu. Když jsem vypil asi 4, tak jsme šli hrát. Klubík se plnil a my jsme pozorovali výběrčí vstupnýho. Byli to dva staří pánové, kteří to dělali opravdu zajímavě. No nic, hraní proběhlo naprosto krásně a lidi to bavilo, až jsem se divil. V klubu jich bylo kolem 150ti, tudíž parádně zaplněné a skvělá atmosféra. A co bylo nejdůležitější, parádní zvouček. Takže jsme si vystříhli krásnou hodinku a kousek a bylo po koncertě. Po nás samozřejmě nastoupil Volant a Milich v bláznivé náladě, tudíž jejich vystoupení bylo opravdu veselé. Když jsem pak ke konci Volantu zpozoroval, že zpívá pán který vybíral vstupa, byl jsem překvapen. Měl pózu jako metalista a zároveň zpěvák té nejheavymetalovější kapely a spustil myslim Sněženky a bledule. V tu dobu už Milich dopíjel své pivo a rozhodl se i odložit kytárku. Na zpěváka Milicha bez kytary a jel s vyvaleným břichem a s pivkem v ruce se opravdu nezapomíná. Když Volant končil, vyzval nás Milich na podiu, kde jsme zahráli písničku Pádlo. Milich - bicí, Martíček - basa, Jirků - kytara, Volanti - zpěv a ságo. No prostě párty jak má být. Jelikož to zelené se pálilo po kilech, tak jsme se tradičně vydali na cestu asi v 2 ráno a sháněli benzínku, na který budou mít vege bagety. Tu jsme nakonec našli asi 30km od Lomnice, za to na ní měli 4 druhy baget. Já s ženou Marky jsme dojeli nakonec na naší chatu a asi 2 hodiny se snažili roztopit v kamnech, což se nakonec opravdu nepovedlo a tak kamna zastoupili 4 teplé p=řové krkonošské deky. Super akce! Zase za rooook! Těšíme se! Lomnice je naše! :)