Dočasně vyprodáno!!! nášivka HOUBA 2008
Dočasně vyprodáno!!! nášivka HOUBA 2008

13.08.2005 - Martíček - Hrad Lichnice, nádvoří
Lichnice má pro nás dlouhou tradici. Navštívili jsme ji již léta páně 2004 v říjnu při cestě z Lomnice nad Popelkou nach Třemošnice na koncertos. Moc pěknej žážitek a určitě to najdete i na fotkách. Potom se nám najednou ozvala jakýsi paní, že prý jestli si tam nechceme zahrát na festu Rock Fest Lichnice. Takže jsme logicky souhlasili a moc jsme se těšili. Mě slečna Eva nejprve řekla, že hrajeme kolem 16 hodin, tudíž jsme se rozhodli, že nevezmeme druhý koncert v Litoměřicích na festaku Severní vítr a že tam zustaneme a zakalíme. No nic, ve čtvrtek jsem obdržel telefonát, že abychom jako byli na festu v 14 hodin. Ok, říkali jsme si, že si asi dává rezervu. No nic, vyrazili jsme v klidu z Kunčic a v Chocni jsme se napapali. Moc hnusné jídlo, ale dobrá kofola. V Chrudimy jsme byli asi v 13:25 a na Lichnici to už bylo co by kamenem dohodil. Avšak telefonát byl neuprosnej a v něm se říkalo, že v 14 tam máme být nutně. Tudíž jsem pochopil, že asi budem hrát ve 14. No nic, přijeli jsme h hradu, já vyšlápl obhlednout terén a u hlavní brány jsme potkal Evu. Ptám se - my hrajeme nyní, nebo jak bylo původně avizováno v 16? Odpovědí my bylo: jak v 16, hrajete ted, ihned na podium" Evy ukazováček mě dal jasně najevo, kde je moje místo. Bylo pod hradem a já jsem měl ihned běžet pro aparát. No nic, stihli jsme to s vypětím sil docela v pohodě. Kapela před námi zahrála ještě dva songy a už byli 2 hodiny odpolední. Já mezitím došel pro zdárných 10 pivek Rebel 12°. Týpka u pípy se ptám: "to je tady jen jeden stánek s pivem?" "Jasně, chlape", říkal. "Až tu bude fronta, zapneme druhou pípu". Já se podíval za sebe a říkám mu "A ona tady není fronta? Deset piv mi dej"...no nic. Rebel byl dobrej. My jsme vylezli na podium, zvukař byl profík a tak jsme hned spustili. První zastávkou bylo přerušení první písně. Bubny ujeli za 1 minutu asi o 2 metry dopředu a tudíž se Hrdla ocitl někdy v místech, kde má být normálně Mikl. Druhý přerušení koncertu bylo ve chvíli, kdy vypadl proud, to trvalo asi 8 minut. Pak už se naštěstí hrálo, takže no problema. Po 40 minutách krásnej přídavek a lidi už pařili krásně. Moc pěknej konec, ale aby toho nebylo málo, stalo se ještě něco. Odnesli jsme aparát a já jdu pro cesťák. Paní Eva mi v kanceláři hradu říká: "Mám tady s Vámi jeden problém. Způsobili jste skluz 15 minut". Já se na ní nechápavě podíval a řekl jsem "tosizeměsnaduždělášprdelnejdřivžejsmepřijelipozděpakžesimamejitihnedproaparatpakžemamekoncitpočtyřicetimunutachpakskluzpakvámvypadlproudamyjsmeudelaliskluz??????..." Nechápal jsem. No nic, Eva začalo cosi říkat o kapele Banánový rybičky, nepochopil jsem to, ale Eva řekl, že to byla jako omluva. No nic, dostal jsem peníze na cesťák a frčel zpět. Dal jsem si pullitr toniku a klobásu a Eva se mě ptala, jestli přejedem příště zas. Světe div se, ale jo! Byla to prdel. A hlavně krásný prostředí. Tak třeba zase za rok! Uvidíme! :) Díky všem!