Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1
Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1

05.08.2005 - Martíček - Dolní Poustevna, areál čtverec
Jednou mi kamarád Fred povídá, že Čtverec je jeden z nej festivalů u nás a jestli chci, ať pošlu ňáký CDčko, třeba nás tam prej vezmou. Ja si pak zjistil, že pořadatelé rádi zvou i cizí kapely a tak mě napadlo, že bychom si tam brnkli společně s Leniwcema. A vyšlo to a my jsme teď v pátek vyrazili asi v 15:30 hodin do Šluknovského výběžku, kde nás už vítaj nádhernej areál uprostřed lesů! Paráda. Hned jsme zaparkovali, porozhlédli se kolem, dali si pivko a koukali jsme. Měli jsme hrát na velké scéně, bohužel však zvukař (nechápu to..asi schválně) řekl, že na velké scéně hrát nebudeme, jelikož nemá připraveno. Fakt profík :) Takže jsme samozřejmě neprudili a ihned jsme souhlasili s tim, že zahrajeme na malé scéně. Začali jsme se připravovat a zjistili, že zvukař je z Německa, takže jsme hned vtipkovali! Pohoda. Byli jsme nakonec vlastně rádi, že hrajeme na takové standardní klubové stage. Začali jsme hrát, lidi parádně reagovali a nás to moc bavilo. Bohužel zásadním problémem byl zvuk. Ani ne tak na podiu, ale zvuk, který šel směrem k lidem. Bohužel, s tím nic nenaděláme, ale opravdu 2 bedny velikosti mexického dolaru je dosti málo. Nic proti, my jsme se bavili, lidi také, dokonce jsme 2x přidávali a to je nejdůležitější. Díky ještě jednou všem. Po hraní už jsme se oddávali standardním festovalovým srandám, jídlo, pití, pivo a kapelky. Prostě pohoda. Po nás hráli, na velkym podiu, Čellisti, pak Volant, výbornej Pražskej výběr a po nich už Leniwiec. To jsme se ale už museli pakovat, jelikož jsme chtěli den na to pěkně zkoušet nový songy :) Nazpátek jsme jeli raději přes Německo, jelikož je to o 30 km blíže, než přes CZ. Aspoň k něčemu je ta zajebaná Unie užitečná. Moc příjemná akce a za rok možná zase, ale jen jako diváci! Díky všem! Ahoooj!