Placka HOUBA 3
Placka HOUBA 3

18.06.2005 - Martíček - Vtelno u Mostu, Slaný, Praha, Zavraty, Altánek, Vopice
Cuz, no nevim, jak začít. Snad tak, že jsem se ráno probudil docela v divnym stavu na Utulek festu v našem autíčku. Trochu jsme poklidili a frčeli nach hause, abychom vubec byli schopni něco provést. Sklidili jsme aparáty a šli jsme na jídlo, přežral jsem se ukrutně a pak už byl čas vyrazit. Brali jsme s sebou 2 zvířata - Cecka a Srnce (=Štěpán Stejskal). Dojeli jsme celkem zdárně do Mostu a už tahle cesta slibovali fakt velkou srandu. Ve Vtelně už bylo dost lidi, asi 80, takže to nebyl problém. Chlapci (tedy pánové) rozbalili distro a pak už se jelo. Nazvučili jsme a asi v 14:40 jsme na to vlítli. Lidí bylo dost i na sále a tak se koncert nesl ve znamení dobrý atmosféry...my jsme se fakt bavili, lidi taky. Párkrát jsme to prostě zkazili, jelikož jsme byli fakt utahaní a já se k tomu přiznávám. Nekazil to Mikl, ale já. Ale lidem to nevadili, dali jsme i jeden novej song Život jako voda a bylo to moc moc v pohodě. Pak jeden přídavek a pak už se balili. Kránej koncertík a pohoda. Lidi přicházeli, my jsme se museli zdkovat nach Slaný. Takže zbalit distra, pozdravit všechny lidi a vyrazit do Slaného. Cesta v pohodě, pár benzínek a už jsme byli u Altánku. Atmosféra v autě výtečná a zase zopakovat to, co bylo v Mostě, vybalit, nastavit stojany, rozbalit kytary, naladit a ták. Zrovna hráli JOY, výborná kapelka a tak jsme se dívali. Přitom jsme trochu relaxovali a čekali na svoje hraní. Já už ani nevim co psát, ale zvukař ve Slaném byl borec. Vynesli jsme na podio náš malej kytarovej aparát a to, co z toho zvuku udělal PPPPPan zvukař, bylo opravdu nemožný. Krásnej zvuk, nic jsme vlastně ani nezvučili, jen postavili stojany, naladili kytary, zkusili mikrofony a jelo se. Jelo se tak, že jsme se tomu divili i my. Krásnej zvuk, lidi pařili a atmosféra fakt vynikající. Prostě jeden z nej koncertů, právě díky zvuk a velký pohodě. Bavilo nás to moc a říkali jsme si, že jestli dopadne dobře Praha, pak bude asi šťastni. Nakonec ve Slanym ještě 2 přídavky a hurá na jídlo a pití. Trochu jsme pojedli, popili, pokecali a pomalu hurá do PRaha. Tentokrát s námi frčel už nikoliv Cecek, ale pouze Srna (ŠS) a pan Láďa Řidič! A to už byla větší prdel. Jirka vylil celé pivko v autě, Majkl už se přeříkával a já si říkal, jak asi dopadne Vopice. Cesta přes celou Praha fakt pekelná, jeli jsme asi 40 minut a do Vopice dojeli zrovna ve chvíli, kdy se chystali Publici. Hráli pěkně, akorát po krásném zvuko ve Slaném byl tento uplně jinej. Byl dobrej, ale byla slyšet ta slabota aparátu, ale jinak respekt zvukařovi taktéž. Publici dohráli a Jirků šel spát. Hrdla hulil a Mikl koukal podivně. Editor hráli dobře, ale já šel na chvíli odpočinout do auta, jelikož to už bylo drsné. Bál sem se hlavně o hlas, jak to odzpívám. Na podium jsme lezli tedy v cca. 22:15 hodin, přesně po 10 a půl hodině od startu v Ústí nad Labem, po dvou koncertech, se ztracenym stojanem, s žádnou přetrhlou strunou, s dobrym pocitem ze Slanýho i z MOstu. Začali jsme pěkně, ale únava byla hodně moc znát a tak se trochu omlouváme lidem. Majkl dělal opravdu show, ale byla to už spíše parodie na koncert, než koncert jako takovej. Nejlepší hyl ale nakonec pak Hedřich ze Sex Deviants - přišel nám zazpívat Pádlo a bylo to opravdu show. Fakt sranda. Zvuk byl v pohodě a Hedřich se nezastavoval. Bylo to fakt srandovní. Ale pohoda, ale nevim, jestli se tomu někdo smál :)))) Skončili jsme po jednom přídavku (kterej blázen ho chtěl ??) asi v 23:10 a mohli hrát Rude Guerilla. No a co pak - Rude GUerilla hrála, já seděl u Publiků v autě a kecla s Vácou (bubeníkem). Hulí, nezhulil mě, ale s nim stačí mluvit a jste na plech. Já nebyl, jsem trochu imunitní k tomuto. Asi v půl jedný už jsme byli totálně znaveni a tak jsme už museli vyrazit nach hause. A to bylo největší show - za Prahou jsme standardně zastavli na benzínce JET. Na té mají k dispozici párky, klobásy a rohlíky - ty si sestavíte v hot dog a polejete si to hořčicí a křenovou omáčkou. Chlapci naši milý v široké extázi vymysleli, že místo párku použijí svá přirození, polejou si je hořčicí, dají do rohlíku a půjdou je k pokladně zaplatit. Nakonec to udělal ten, u kterého bychom to předpokládali nejméně. Byl t Hrdla a takový show jsem opravdu nezažil :))))))))) Aby toho nebylo málo, po chvíli cesty Majkl říká - MArtíčku, zastav, chce se mi trochu zvracet. Já to moc nevnímal, jelikož jsem si myslel, že si dělá srandu. Když to řekl potřetí říkám mu - ok, chceš fakt zastavit? V autě blejt nebudeš. Majkl: nene, to je jedno,já se vybliju v autě, stejně kdybys zastavil, tak já budu blejt do auta! :) Smáli jsme se a někdo pořád říkal "číms to řek??". Na dálnici nás pak vyschízovali jedno auto. Předjeli jsme ho, ono nás dojelo, jelo těsně za náma a pak zhaslo světla. Byli jsme uplně v háji. No nic, nakonec jsme dojeli do Ústí a když jsme šli z garáže, kterou máme v lese, tak Marky říká - pamatujete si, jak jsme se strašili na školách v přírodě a řekla - v tom lese je rakev. Smáli jsme se a já po asi 15 ti hodinovym truné říkám - já jsem na školy v přírodě nejezdil. My jsme totiž vždycky někde hráli a tak jsem jet nemohl. Tudíž 10 let před námi a díky všem!!! :))))