HOUBA vs. LENIWIEC (PH Rec. 2004)
HOUBA vs. LENIWIEC (PH Rec. 2004)

03.06.2005 - Martíček - Praha, Mlejn
Do Mlejna jsme se sice těšili, ale zároveň strašně moc doufali, že to tam nebude jako naposledy (lahvový Bráník za neuvěřitelných 32 Kč). No nic, tentokrát sice nybl na místě kamarád Bráník, ale přišel tam pan Staropramen 10° za nehorázných 25 Kč. Co se dá dělat, Praha je Praha. My bychom to i překousli, ale nějak jsme nepochopili, proč bar začal fungovat až po začátku koncertu. Inu, podivné řešení. Na místě jsme byli asi v 18:40 a lidi nikde. Báli jsme se trochu, ale přesto jsme s Cecínem vytáhli distro. Kecali jsme s dramaturgem Mlejna a ten v 19:20 říkal, že jestli tady má být dneska hodně lidí, pak musí začít chodit hned - a začali. Hned jak to řekl. Ani nevím, kolik tam bylo lidí vcelku, ale bylo jich asi dost. Tudíž i koncert se vydařil. První hráli ústečtí Brajgl - hrajou dobře, akorát zde se jim to (podle nich) prej moc nepovedlo. Já jsem názoru, že je tak trochu záměrně pojebal zvukař. No nic. V každém případě Brajgl rozehřáli asi 10 punkáčů, kteří si hodili velmi rychlé pogo. Po Brajglu jsme v klídku připravili my a začalo se. Lidi nejprve stáli, jako tu to bývá často a pak se to krásně rozjelo. Skoky z podia, lidi pařili krásně a byl to moc příjemnej koncert. Fakt nás to bavilo a lidi taky. Dali jsme i dokonce starou píseň Vysmáté divadlo...moc pěkné. No a nakonec přídavek v podobě písně "Je to tak" a musel být bohužel koniec, jelikož Volanti byli na řadě. Ty jsem opět neviděl, jelikož jsem se věnoval distribuční činnosti. Rozdal sem asi 20 plakátů a různě blbnul, takže to bylo fakt v pohodičce. Nakonec už jen zbalit apáru a nahnat smečku do auta. To se mi myslim povedlo docela dobře a tak jsme vyrazili směr centrum Praha, vyložit někoho a pak do Úlu. Z celý akce máme moc pěkné videjo, takže ho sem v brzké době snad šoupneme. Kvalita nic extra, ale je to moc příjemné...a srandovní. Díky Volantům, díky panu Řidičovi a dalším za velmi příjemnou akcičku! :) Zdary MARTICEK