Triko pánské HOUBA 2008
Triko pánské HOUBA 2008

16.02.2000 - Martíček - Praha, 007
Kdyš sme dorazili na místo, všichni uš tam byli a navíc ještě kapela Thalidomide, která se tam ocitla ani nevim jak. Nejdřív nám bylo řečeno, še hrajeme poslední, pohoda. Tak sme se šli najíst do nedaleké hospody a najednou nám řekli, še musíme jít rychle hrát, nějak sem to nepochopil!! Ale tak sme šli. Hráli sme tedy nakonec první asi proto, še Thalidomide chtěli hrát poslední, nevímšššššš Skočili sme na pódium, zvuk byl vynikající bohušel ale lidí v tu dobu ještě bídně málo (tak 50). Začali sme hrát asi tak ve čtvrt na devět, ale bohušel uš v 20:35 sme dávno skončili! Tedy zahráli sme si asi 20 minut, lidi tleskali, ale jen stáli a koukali, nevim, asi sme nebyli tak rychlí, jak by si představovali! Ale jinak pohoda, bylo to fajn hraní, zvuk (teda aspoň u nás) výbornej!!! Po nás nastoupili němci Abscess, velmi rychlý, málo melodický punk! Lidem se líbili víc, pogo ale ani nebylo, a v tuhle chvíli uš se klub docela plnil (divím se, vstup byl totiš 120 Kč). Hráli bohušel také jen asi 25-35 minut! Nevěděl sem proč se hraje tak krátce, ale pak mi kdosi oznámil, še se musí končit kolem 23!!! Další hráli N.V.Ú., jako všdy dobří! Skončili asi po 40 minutách! Po nich uš nastoupili Lecsa Punk z Maďarska! Ti hráli fakt dobře, ale na mě aš moc rychlej melopunk! Skončili asi po 30-40 minutách (prostě všichni hráli strašně krátce) a nakonec (asi tak uš ve 23 hod) po dlouhé pauze (ššš) zahráli Thalidomide, rychlej punk aš neopunk, bohušel měli místo pouhou čtvršhoďku (asi tak)!! Koncert byl docela v pohodě aš na to, jak byl krátkej a na to, še vstup za 3 hodiny hraní (sice cizích kapel) byl 120 Korun!!! Ale stejně pohoda!!!