Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2
Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2

16.04.2005 - Misa - Pardubice, Žlutý pes
Tak druhý den začal brzo blbnutím na počítači a snídaní v mojí oblíbené hospodě Hnáta. S Degim jsme tam zašli hezky na zahrádku, já jsem byl na zahrádce poprvé, takže jsem byl moc rád. Bylo totiž teploučko a sluníčko. Předtím jsem ještě volal Martíčkovi a ten prohlásil, že na koncert do Pardubic vyjíždíme až v půl sedmé večer, protože hrajeme poslední asi o půlnoci. Tak jsem si řekl, že po snídani ještě do půlnoci rozhodně stihnu vystřízlivět. Tak jsme snídali na Hnátě a asi ve tři jsem šel na oběd k Martíčkovi, protože jsem se dozvěděl, že budeme vyjíždět už ve čtyři a půjdeme někam na výlet. Já jsem navrhnul Máchovo jezero a výlet spojíme s koupáním. Tak a bylo rozhodnuto. Bohužel se vyjíždělo kvůli opravě kytary až v půl šestý, takže jsme ještě stihli pár 12° Gambrinus v hospodě Chaloupka. Mňam. Ve Svádově jsme naložili kamaráda Kotlíka, který s náma byl i minulý den v Praze. Tak jsme si krásnou jarní krajinou dojeli do Starých Splavů u Máchova jezera. Trochu tam byl vítr a maličko zima, ale voda byla skvělá. Trochu jsme se vyfotili a jeli jsme s pár zastávkama na pumpě až do Pardubic. Bohužel to bylo nějaké pomalé, takže jsme dojeli až v devět hodin a už zvučili Totální nasazení. Lidí bylo všude kolem klubu plno, takže jsme se začali bavit, pít skvělé pivo a poslouchat Totáče. Křtili tady jejich nové CD, takže to bylo zajímavé. Musím je pochválit. Dlouho jsem je neviděl a hodně mě to bavilo. Málem jsem i pogoval J. Rozhodně jsem si ale s nima zpíval, a to i nové písničky, protože jejich nové CD jsem poslouchal celý týden před tímto koncertem. Potom jsme zalezli do šatny, kde bylo hodně jídla a jedli jsme J. Potom už hráli Volanti, tak jsem si je vyfotil. Potom byl zase křest jejich nového CD a pokřtili jsme ho konečně i já s Martíčkem a s Koťátkem. Křest probíhal tak, že já jsem se smál a Martíček třel Cdčkem o Koťátkovo břicho J. Potom jsem si zazpíval i nějakou tu písničku a pomalu se mi začalo všechno točit. Jako se točej třeba pankáčové. Byla totiž už skoro jedna hodina v noci a my jsme teprve měli hrát. Myslím, že to byl náš rekord v poslední době. Zahrát v tak pozdní hodině. Ale nakonec všechno dobře dopadlo a myslím, že jsme hráli docela v pohodě. Hlavně kvůli zvuku, kterej byl skvělej. Celý klub Žlutý pes je totiž skvělej. Je tam všechno, co patří ke koncertům. Gambrinus a Plzeň pivo za dobrou cenu, pódium se skvělým ozvučením, šatna, zahrádka na letní chlastání atd. Moc se mi ten klub líbí. K našemu hraní už asi nemá cenu nic psát, než jenom to, že si s náma zazpíval i pan Koťátko a potom už byl konec koncertu, kterej si pamatuju jenom docela matně. Z klubu moc nevím, ale asi jsme hodně času strávili v šatně. To vím, ale jenom podle fotek J. A potom si pamatuju cestu na benzinovou pumpu a jeli jsme autem ke kolejím Jirkůa. Ještě si pamatuju Šíleného pana ředitele Milicha a pana vydavatele Cecka. Vím, že byli v hodně dobré náladě a my ostatní samozřejmě také. Na pumpě jsme asi chvíli ještě chlastali a potom ředitel Milich zavolal taxika a asi v sedmi lidech se nacpali do něj a odjeli k Milichovi na ředitelský večírek J. My jsme s Hrdlou a s kamarádama z Ostravy odešli spát k panu Koťátkovi do jeho šíleného bytu blízko kolejí. Já jsem usnul ihned v jeho šílené špinavé kuchyni na zemi ve spacáku. Hrdla prej ještě dlouho chlastal nevím co na balkóně. Ráno v osm jsem se probudil, protože měl být odjezd. Tak jsem vzbudil Hrdlu po jeho dvouhodinovém spánku a šli jsme na pumpu na snídani a Moraváci šli na vlak. A pan Koťátko spal dál asi ještě dlouho. Na pumpě jsme posnídali pár Gambrinusů a čekali asi do deseti hodin na Martíčka. Potom jsme vyjeli na dlouhou cestu směr Praha a Ústí. Ještě jsme se stavili v Chlumci nad Cidlinou v old school vesnickém obchodě a v Praze jsme vyzvedli Emilia, který jel zrovna z koncertu The Queen, myslím teda. A potom v půl druhý už jenom příjezd domů!