Triko HOUBA - design 2012 - pánské
Triko HOUBA - design 2012 - pánské

15.04.2005 - Misa - Praha, Palác Akropolis
Tak na páteční koncert jsme vyjeli kolem čtvrté hodiny z Ústí opět jenom já s Martíčkem. Na výpadovce na Prahu u stopařského místa jsme vyzvedli tři kamarády, kteří měli domluveno, že pojedou s náma do Prahy a na koncert. Stopoval tam ještě jeden chlapík, kterej se nás zeptal, jestli může jet taky, a tak jsme ho vzali. Jel bohužel jenom do Litochovic, takže nás brzo opustil. Do Prahy k Paláci Akropolis jsme dorazili už v 17:40 a našli jsme v baru Hrdlu s Duhou, kteří tam pili hnusný drahý pivo. Tak jsme se chvíli poflakovali kolem Akropole, Martíček zkoušel uvnitř něco zařizovat, ale všichni byli úplně mimo a nikdo neporadil a nebyl ochotný nějak se nám věnovat. Najednou na mě venku volá Šílený Makak, ať jdu za ním do hospody, a tak jsem šel a kecali jsme o vláčkách a o jeho cestách Pardubice – Praha. Potom jsme jako policajti zavolali Hrdlovi a asi po dvou telefonátech jsme ho donutili, aby přišel. A přišli všichni a pomalu přicházeli i další známý, a tak jsme chlastali v pohodové hospodě u Akropole. Potom už přijeli i Volanti a s nima i Jirků. A potom už Martíček přikázal zaplatit a šli jsme na sál. Lidí ještě moc nebylo a hlavně stejně nepouštěli dovnitř. Tak jsem tam šel sám, přivítal se s Volantama a koukal, jak se připravuje distro. Točené pivo nebylo a prodávali tam jenom 0,3 l Plzeň za 25 Kč. Tak jsem si koupil víno a šel do šatny, kde už byli všichni z Volantu a ještě jejich přítelkyně a kamarádky a všude množství voňavého tabáku a kvalitního vína. Potom začali pouštět do klubu, ale do sálu nikoho nepustili. Tak jsme zvučili nezvykle před prázdným sálem. Když bylo nazvučeno, tak přišel příkaz od ochranky: „Otevřete dveře!“ A pustili asi pět minut před naším hraním lidi do sálu L. Za chvíli jsme začali. Zvuk na pódiu nic moc, ale v sále prej byl zvuk skvělej. Lidi pařili, byli opravdu skvělý. Divné bylo, že jsem tam znal hodně málo lidí. Zahráli jsme zase písně z novějších alb a samozřejmě i starší. Po nás hned nastoupili Volanti a křtili svoje nové album. Bohužel jsem měl jinou práci a neviděl jsem je a tímto se i omlouvám Milichovi, protože jsem měl křtít společně s Martíčkem a s Koťátkem. Slyšel jsem také, že vypadl proud, takže to nebylo tak úplně povedené. Potom se ještě trochu chlastalo a najednou kolem desáté hodiny konec a odjezd. Takže celkově docela divný koncert. Všechno bylo strašně krátké, jsem zvyklý na delší koncerty, na víc kapel a tak L. A tak bude krátká i tahle recenze. Takže cestu domů si trochu pamatuju, myslím, že jsme jeli přes Litoměřice odvézt tam Duhu a Hrdlu. Potom po šílené silnici nad Litoměřicema a rovnou před můj barák, kde jsem ještě chlastal s Degim a s Lenkou. Ale jenom opravdu trochu! Potom už spánek a asi v devět ráno probuzení!