19.03.2005 - Misa - Vodňany, RB Pohoda
Pokračování recenze z 21. 03. 2005 12:47: ...... A vypadalo to, že den to bude veselý. Jirků se totiž probudil ve velmi veselé náladě. Popíjeli jsme UDG Colu a těšili jsme se na společné vykoupání ve sprchách, které nevyšlo, protože Slováci už asi přišli z práce a lezli nepřetržitě do koupelničky. Tak jsme si řekli, že jsme vlastně špína punkáči a nesprchovali jsme se. Jediný, kdo si udělal ranní hygienu byl náš čisťouček Hdla a potom nám celou cestu v autě voněl. My jsme však nakoupili lahváče a voněli jsme také. Po prvních lahváčích jsme však dostali hlad, a tak Jirků navrhl, že zajedeme k hodné polovičce jeho rodiny do Borové u Poličky, k jeho tetě. Tu jsme vyzvedli v hezké vesničce Borová a zajeli jsme k místnímu nádraží do hospůdky na oběd. Ceny byli výtečné. Jídla kolem 40 Kč, Poličské pivo 11° za 11 Kč a Poličské pivo 12° za 13 Kč. To je dobré, že :)?! Tak jsme se najedli, dali dvě piva a pokračovali krásnou Vysočinou do Havlíčkova Brodu, kde jsme si odpočinuli u Cecka doma, poslechli muziku a jeli jsme dál do jižních Čech, nafotili jsme nějaké fotky u Třeboňských rybníků a přes České Budějovice jsme dojeli do Vodňan. Na náměstí jsme potkali kamaráda z Moravy s jeho holkou :) a dojeli jsme do ještě prázdného klubu Pohoda. Klub opravdu pohodový, a tak jsme dali Nektar za 15 Kč a dostali jsme hlad. Mimochodem, každý nadává na pivo Nektar, ale mě docela chutná. Jsem asi jediný. Teda jediný z kapely určitě :). Potom jsme zašli do drahé hospody na náměstí na večeři a obdivovali krásy číšnice, i když vlastně ani hezká nebyla. Ale my jsme asi už byli v takovém stavu, že pro nás byla vyjímečně krásná :)! Ale odmítla s námi společnou fotku, takže se nám Martíček vysmál a číšnice si to u nás p.....a :)! Tak jsme se raději vrátili do klubu, kam už pomalu přicházeli lidi a věnovali jsme se našemu kamarádovi z Moravy. Tímto se mu chci omluvit :)! On už bude vědět za co :)! Lidí se nakonec sešlo dost a asi po deváté hodině začala hrát místní výtečná kapela Svině! Tentokrát se mi to moc a moc líbilo. Myslím, že jim to lépe hraje v menším klubu. Opravdu našláplá muzika. Jenom škoda, že hráli tak krátce. Potom asi ve čtvrt na jedenáct jsme na to šli my. Opět klasický koncert, i když vlastně na konci jsme jsme nezahráli legendární Pádlo. Ale lidi byli opět skvělý, pařili, říkali si o písničky a v polovině vystoupení jsme dokonce dostali za odměnu paňáky zelené :)! Děkujeme. Po hraní jsem se odebral do průchodu u klubu a tam jsme diskutovali, povídali, blbnuli a hulili. A začalo být velice veselo a zmateno. Mezitím začala hrát kapela Dezinfekce z Českých Budějovic, ale tu jsem už bohužel neslyšel. A potom už si jenom vzpomínám na Martíčkův přísný hlas: "Nastupovat do auta!" Tak jsme museli poslechnout, protože neuposlechnutí tohoto příkazu znamená přísný zákaz přísunu alkoholu na dalším koncertě, dále nezastavování při požadavku na čůrání při cestě na další koncert, zkoušky každý den i po příjezdu z koncertu a ještě povinný poslech Martíčkovi oblíbené dechovkové kapely. A ještě jsem zapomněl. Ještě zákaz poslechu kapely Motorová prdel v našem autě. Tak jsme raději všichni poslechli a na legendární křižovatce Strakonice/Písek jsme všichni tři usnuli a nehnuli se až do Ústí nad Labem!