HOUBA - U Šílena Nesersrny
HOUBA - U Šílena Nesersrny

05.02.2000 - Martíček - Louny, Sklípek
No tak to byl náš koncert číslo 100. Do Loun sme se fakt těšili, protoše kdyš sme tam hráli 13.11.2000 tak to byla úplně výborná akcička! No ale bohušel sem se dozvěděl, še je v Lounech hodně nácků a tak mě trochu přešla chuš, ale přesto sem si říkal, še to bude v pohodě. Nebylo! První kapela se jmenovala Hněv a byli z Loun. Prostě punk! Jako druhý sme hráli my a situace se začala vyostřovat! Přímo před ksicht našeho zpěváka si stoupnul nácek a ukazoval tričko s nápisem Destroy Anarchy! Radši sme dršeli hubu! Potom odešli a ja sem jen řekl, proč je tam pouštěli, nechápal sem, kdyš tam bylo poměrně dost lidí! Oni to ale zřejmě slyšeli venku a vrátili se tam! My jsme mezitím dohráli a já jen viděl, jak hlouček pitomejch šestnáctiletejch holčiček na ně řve aš jdou do hajzlu a všichni klucí se krčí někde opodál. Oni odcházeli pomalu po schodech a já jen šel zavřít za nima dveře a jeden z těch nácků ne mě něco zařval. Chvíli sme kecali a pak se za nim vynořil další a napálil my pěstí, še sem spadnul z těch schodů a mám zlomenej nos! No tak sme se odvezli do nemocnice, rentgen a tak! Pak sem se vrátil z nemocnice a hrála zrovna Propaganda 36 s hezkou holkou za bicíma. Skončili a já sem teda celej zlomenej zahrál ještě s Kopřivou (pogo bylo). Nakonec zahrála kapela, která ani nevim jak se jmenuje (zpíval tam takovej skejšák). Sbalili sme aparáty a jelo se domů. Dneska (6.2.00) sem šel ještě do nemocnice a pan Doktor mi dal na čumák sádru a vypadám jako strašidlo. Na nose sádra a tu tam drší nějaká izolačka. Prostě peklo, budu to mít tejden! Nos bude trochu nakřivo, ale jinak fajnový!!! škoda, še nemáme příští tejden koncert, byla by to docela prdel!!!! Ahoj!