NO SYMPATHY - Tisíc špatných slov (CD, 2004)

25.09.2004 - Martíček - Litoměřice, Vinobraní (Parkány)
V pátek jsme raději nikde nehráli, jelikož na sobotu 25.9.2004 byly naplánovány 2 akcičky. Ono se to tak nějak sešlo a tak jsme řekli: "Tak jo"! :) Jelikož jsme museli rychle odjíždět na koncert v Jablonci, poprosili jsme pořadatele, abychom hráli první, což nás samozřejmě mohlo trochu mrzet, ale pořadatel byl spokojenej a my vlastně nakonec taky, protože jsme krásně stíhali ten Jablonec. No melu pičoviny, takže ke koncertu. První překážkou bylo to, že nás vlastně autem vůbec do centra nepustili, takže jsme nakonec zůstali pod schodama a vše jsme museli nanosit asi 100 m daleko. Fakt kreténi. No nic, na malé scéně, kde jsme hráli v těch 14:15 nebyl vůbec nikdo, snad tak 10 lidí koukalo a popíjelo, nějací barmani a holčina prodávající kukuřici. Bubyn hrozný, aparát náš hroznej, takže nic moc. Postupně jsme to připravovali a čekali, až přijde nějaká kapelka a půjčí nám stoličku pro bubeníka a jeden stojan. Nakonec dorazili Upelestiflus z Liťáku a vše půjčili a mohlo se zvučit. Zvukař byl v pohodě a hlavně zvuk byl uplně luxusní. Začali jsme hrát asi v 15:15 a lidí tam najednou bylo tak třeba 150. Hned na první song začali pařit a bylo to exkluzivně slušný a moc pěkný. Lidi pařili, křičeli a tak jsme hráli asi do 16 hodin a dokonce nám bylo přislíbeno zahrát si 2 přídavky. Moc všem děkujem a dokonce mě překvapili někteří lidi, který bych tam opravdu nečekal. Takže velmi pozitivní setík, parádní atmosféra. My jsme ale hned museli vypadnout, což nás velmi mrzelo, jelikož zde byla super atmosféra a strašně hodně známejch tváří. Prostě pěknej koncert, doufám, že za rok zas. V 16:30 jsme se vydali směr Lípa, Liberec a Jablonec.