Mikina pánská HOUBA
Mikina pánská HOUBA

26.06.2004 - Martíček - Pardubice, Žlutý pes
Pardubice je hezké město, navíc tam študýruje náš kytarista, je odtamtud naše neoblíbenejší kapela Volant, takže k nim máme skutečně velmi vřelý vztah. Majkl i Jirka v PU byli už od pátku, takže jsme vyráželi v celkem pohodové atmosféře jen v 5ti lidech z Ústí kolem půl čtvrtý, abychom viděli alespoň některé kapelky. Do PU jsme dorazili po standardních 3 hodinách, nevím, ale ta cesta tam je opravdu nudná, no nic. Žlutý pes známe, ale rozhodně né tak, jak ho jeho současný majitel opravil. Je to opravdu jeden z nej klubů, pro někoho možná trochu nóbl, ale mě to připadá prostě slušný. Navíc na baru Vás hne překvapí Géčko za 16 resp. 18 Korun, což je fakt dobrý. Jen malé mínus jsou vyhazovači, kteří nás zaboha nechtěli pustit dovnitř a tvrdili, že jedna Houba uřž přijela. Nakonec se to nějak vyřešilo a my jsme ještě stihli asi 2 písně kapely Levák Bob. Docela dobrej punkbigbít, řekl bych. Hráli i něco převzatého. Jediným mínusem bylo asi to, že v klubu bylo opravdu málo lidí a většina seděla venku na zahrádce. No nic, po první kapele byla trochu pauza a to už začali další, tuším že Kulturní zřízenost, dobrá mjůzik, fakt jo. My jsme se oddávali standardnímu popíjení, prodeji CDs a někteří také již v tuto brzkou hodinu koketovali s lehkými omamnými látkami. Já jsem asi po 4 pivech zjistil, že si dávám dvanáctky, takže jsem raději ihned přešel na desinu, ale to už jsme měli hrát. Příprava nebyla uspěchaná, vládla opravdu příjemná atmosféra a my jsme mohli začít. Lidí zde v tuhle chvíli mohlo být odhadem kolem dvou set a po prvním songu (standardně na nazvučení Anti Nazi) téměř všichni dorazili do sálu. My jsme se snažili zahrát trochu netradiční songy a taky se různě střídat u mikrofonů, což se snad dařilo. Lidi pařili, dokonce se uskutečnilo pár skoků z podia a na poslední přídavkovou Pádlo přišli zahostovat hoši z Volantu, trochu už tradičně, možná s tím rozdílem, že Zdenda saxofóňák už se to Pádlo za tu dobu jakš takš naučil :)))) Na konci to byl fakt nářez, zazpíval i maskot Koťátko, jež je společným maskotem nás a Volantů (od Majálesu, kde třel pozadí z lešenářskou trubku). Konec byl rozhodně výtečněj a my jsme spokojeně mohli začít blbnout, spolu s TN, lidma z Moravy i s Volantama. Opravdu jsme se velmi dobře bavili a nějak nám unikla kapelka VPR. Po nich již ve výborné formě, opravdu jeden z nej koncertů, co jsem viděl. Taky doma je doma, ne? Výborný. Nakonec ještě Totální nasazení, který jsem docela dlouho neviděl. No nic, prostě profi přístup, profi muzika a energie. Lidi pařili, ale očividně bylo znát, že hrají (věčná škoda) docela pozdě. Ale lidi přesto bláznili a skákali a tak. No co vám budu povídat. Prostě opravdu vydařená akce, na který se nezapomíná. My jsme skončili v klubu až k 2 ráno, vyvedla nás ochranka. Šli jsme spát na nedaleké VŠ koleje, dali si bagety na benzínce, fakt dobrý.. a šli jsme chrnět. Cesta v neděli domů - jen já a Majkl, ostatní jeli večír vlakem - byla docela drsná, ale zvládli jsme to..Ještě jednou Milichovi a ostatním Volantům díky za vše a přejeme dalších 90 let mjůziky!!! :)