Samolepka Houba - design 2012
Samolepka Houba - design 2012

22.05.2004 - Martíček - Zábřeh na Moravě, Na Rafandě
Ráno jsme se probudili asi tak v 9 hodin, koukli se na Eso a vyrazili na deštivej výlet k rybníku Rožmberk. Jelikož byla fakt zima, raději jsme vyrazili dál. Přes Jindřichův Hradec do Pelhřimova. Cestou jsme vzali výtečnýho stopaře z hip hop kapely Změna k lepšímu. V Pelhřimově jsme s ním ještě zašli na jídlo a navštívila nás i slečna „Koláčovka“, Jirkovo spolubydlící na koleji. Najedli jsme se fakt výtečně, gulášek za 41,- fakt pohodička. Počasí se umoudřilo a nás ještě čekala cesta do Havlíčkova Brodu, dál přes Poličku do Svitav, Moravský Třebový, Mohelnice a Zábřehu. Tam jsme dorazili asi ve čtyři a po městě se už potulovali ožratí punx. Prostě pohoda. My jsme zakotvili u pana Holínky. No a kolem 18tý jsme vyrazili Na Rafandu. Tam už nás přivítalo pár spících punx se psama a taky výtečný Bobby z kapely Punk Floid. Aparátek jsme si nastěhovali a mohla se rozjet dobrá akcička. Takže to jistil Kozel 10° za pár korun a prostě pohodička. Za chvíli už se to začalo pěkně rozjíždět, hráli Za Trest z Olomouce a my jsme se rozhodně bavili. Opravdu byli dobří a chvílemi mi připomínali jejich slavnější kolegy ze Zóny A. Prostě takovej příjemnej punkrock. My jsme stále popíjeli, rozdělali jsme distro a s Bobbym prodávali a kecali. Dukla Vozovna z Pardubic hrála jako druhá a to už se v sálu začínalo vlnit pár lidí. Jejich muzika je podle mě dost ovlivněna Třema sestrama, už proto, že takové ty ústřední melodie hraje harmoška. Vlastně dvě. Pohoda! My jsme ale dali panáky a už jsme na to mohli v pořádku vlítnout. Příprava chvíli trvala, ale snad vše v pohodě. Zvuk byl výtečnej a lidi hned při prvním songu začali pařit. Dokonce i na podiu, což mi sice nevadí, ale zároveň jsem se bál o svou zubku. Můj jeden přední zub už je totiž vyspraven a další jeho náprava by stála celej můj měsíční kapesník. V jedné chvíli už jsem myslel, že budu muset to prasátko rozbíjet, jelikož jsem cítil, jak se mi ten zoubek drolí. Ale nakonec mě Majkl uklidnil, že prý to mám v pohodě. První část hraní byla super, druhá část byla tak trochu ve znamení přetrhlejch strun, Jirků přelomil 2 a nakonec ještě odešlo kombíčko (teda jeho pojistka). Takže přídavek „Pádlo“ byl tak trochu jenom s basou, ale snad to tolik nevadilo. Super koncertík. No a jelikož koncert byl u konce, my jsme s sebou neměli autíčko, tak jsme se mohli oddat nezřízené zábavě. PunkFloidi nehráli, takže jsme udělali debatní kroužek u distra a kecali. Prodali jsme společně dost věcí, jelikož jsme to prostě vnutili. Fakt srandy kopec. Abych nezapomněl. Po nás hráli ještě Totální nasazení s náhradním bubeníkem, což ovšem nebylo vůbec poznat. Prostě profíci. V době hraní TN jsme se už jen bavili a kalili a různě blbli, fotili se, kupovali piva a panáčky a prostě celkově to bylo příjemný. Nakonec ještě abych nezapomněl hrála kapela Proces 4, rychlej punk ala Zeměžluč, lidi to znali, kotel měli slušnej. No a aby toho nebylo málo, ještě jsme se nakonec pohádali s místní vyhlášenou taxikářkou. Prej že jí seru, že sem jí položil telefon, ono to však samo vypadlo. Navíc byla nervní a když jsem jí platil ujednaných 80 korun a dal jí papírovou stovku, ujela pryč. Kráva! :) No nic, příště jedem s konkurencí…spaní u pana Holínky bylo v pohodě, tentokrát nás ani neubezpečoval o tom, že si máme „honit péra“ do kapesníků. Prostě prdel. V neděli příjemná zimní cesta domů. Skvělá akce a zase obrovský díky PUNKFLOIDŮM a jejich kámošům za výtečně zvládnutou akcičku! :)