Triko HOUBA - design 2012 - pánské šedé
Triko HOUBA - design 2012 - pánské šedé

15.01.2000 - Martíček - Český Brod, Lidový dům
Do Brodu sme dorazili asi tak uš v 15:30, protoše nám kdosi řekl, še bychom tam měli být aspoň hodinu a něco před plánovanym hranim. Tak jsme tam byli, ale téměř sami a aš po půl hodině začali přijíšdět punkeři ze všech koutů Čech a Moravy a tak. První kapela měla začít hrát v 16:00, ale vše bylo opošděno a tak MP2 vystoupili asi tak v 17:10. Měli hezkej zvuk, hezkou zpěvačku, dobrý. Po nich sme začali hrát my a ukázalo se, še je to dost dobrej čas. Lidí uš bylo plno, opití nebyli a tak docela pozorně naslouchali naší muzice. Pod podiem bylo i docela slušný pogo, pankáč byl i na podiu! Prostě pohoda koncert, moc se nám líbil, nevim jak lidem, snad taky! Po nás začala hrát kapela Vemeno tušim z Hradce, takovej melodickej punk, zajímavý. Po Vemenu zahráli němečtí Speichel Broiss, po nich Nátěrová hmota a pak přišli na řadu myslim NVÚ, ale v týhle době uš sem byl někde v hospodě a muj bratr (Michael zpěvák) si právě odbarvoval své krátké a hnusné číro. Libor přitáhnul barvu a napatlal mu ji na vlasy. Ty si po půl hodině smyl na zachodě tak, še strčil hlavu do záchoda a Libor spláchnul a blonďaté vlasy byli tu! TedĄ aspoň vypadá líp. Po NVÚ zahrála Zeměšluč svůj myslim první koncert s novým bubeníkem, ale nic nebylo znát, zahráli skvěle. Potom vim še ještě hráli Model 77, asi Schizofreny a dál uš nevim, protoše sem většinu koncertu strávil v hospodě, tedy mimo sál. Spát sem šel asi tak ve 3 hodiny do auta kde bylo uš 5 lidí, takše sem se moc nevyspal. Akce se ale přesto vydařila, škoda jen še nehráli šanov 1 a Zóna A. Ani nevim proč. Jo a taky ty Age of Chaos nehráli. No jo!!