Samolepka Houba - design 2012
Samolepka Houba - design 2012

20.02.2004 - Martíček - Ústí nad Labem, Metro club
Metro Punk 7. se sice povedl, ale osobně jsem očekával o něco víc lidí. Ono šlo o pár věcí. No v každém případě byl tento Metro punk v pátek, což znamená, že mnozí nemohli třeba ani dorazit, jelikož to prostě nestíhali. Jde hlavně o to, že z Ústí jsem v Metru viděl opravdu jen pár lidí, asi tak 80% lidí, co do Metra dorazili, byli z jinejch okolních měst. Trochu škoda, ale nevadí. Já sem si totiž tenhle Metro punk dělal hlavně pro sebe (to sem ale sobec) a chtěl jsem si prostě pozvat to, co mě baví. Tím pádem vyhráli naše spřízněné kapely, jimiž byli jako první hrající Sex Deviants. Ti hráli po dlouhé dohodě první (ona opravdu není sranda, vymyslet to pořadí při takovém složení kapel, jaký tam bylo), ale myslím, že o nic nepřišli. Lidi (většina tam byla tak od 18ti) byli již pěkně nadržení a devianti zahráli fakt výtečně, což ocenili bezesporu i diváci. Prostě hezkej a čitelnej zvuk a hlavně kvalitní kapela. Lidi začali hned pogovat a vlastně pogovali až do konce koncertu. My, jakožto reprezentanti místní, jsme hráli druzí. Jak už bylo na plakátech, hráli jsme v Ústí po 8 měsících, jelikož v září to v Metru nějak nevyšlo, že...Myslím, že jsme to odehráli standardně a docela v pohodě, což bylo způsobeno tím, že zvuk na podiu byl opravdu profi a výtečnej. No a o lidech nemluvim, taky paráda. No a pak se prostě hraje výtečně...Přidavek byl jeden a pak už se frčelo dál. Třetí hráli moji oblíbenci No side, který předvedli opravdu výtečnej melodickej punk mixovanej s rytmy ska, jak už to u kapel jejich typu často bývá. Prostě kvalita a to i přesto, že nejlepší českej bubeník McMartin byl nemocen! Asi nemá cenu rozepisovat - no, prostě čtvrtí hráli Suffer, který sem neviděl a nakonec parádní Upside down, se kterýma jsme se seznámili na koncertě v Löbau, kde jsme společně vypili asi 70 pivek z ledničky. Krásní pánové! :) U nich je zajímavostí hlavně zpěvák, kterej vypadá jako Příba za 15 let a hlavně jeho image sedláka z venkova! :) Prostě borec! No a tak to byl konec a my jsme šli do Chaloupky, čemuž předcházelo ještě dlouhé asi hodinové opravování zámku našich dvěří od domu. Prostě peklo, který naštěstí vyvrcholilo hromadnou chlastačkou v Chalupě na báááru! :) Ráno jsme se všichni probudili, opravili ten zkurvenej zámek a pádili do pizzerie, kde jsme zabrali asi 30 míst a sežrali asi 30 pizz! :) No a pak už hurááá směr Strašice u Rokycan.