Placka HOUBA 1
Placka HOUBA 1

12.09.2003 - Martíček - Dresden + Löbau (Německo), Chemie Fabrik + club Klinik
Do Drážďan jsme byli tentokrát pozváni kapelou AG Freizeit a navíc to byla akce 2 roky klubu Chemie Fabrik. Nevim, proč, ale tentokrát to poprvé nebylo nic moc. Přijde mi, že lidi tam chodí čím dál tím déle, prostě přišli tak na půlnoc, my jsme byli dost unaveni a tak to podle toho vypadalo, prostě průměrnej koncert. V každém případě jsme se měli dobře. Výtečný jídlo, pití a krásný spaní. Ráno, tedy asi ve 12 jsme vyrazili směr Löbau. Zapomněli jsme sice mapu, ale nakonec jsme se nějak z Drážďan vymotali a frčeli jsme moc pěkně. Jelikož jsme vlastně stále jeli kolem CZ hranic, zašli jsme si na výlet do nejsevernější obce ČR – Severní. Byla to prdel, jak sme tam přišli z Německa. Bohužel tam ani nebyla hospoda a tak jsme raději přešli zpět a frčeli jsme na oběd do Šluknova. Celkem slušná hospoda, příjemná a hezká číšnice. Do Löbau jsme dorazili normálně, kolem tý šestý hodiny. Klub jsme trochu hledali, ale když jsme ho našli, byli jsme moc překvapeni. Pěknej prostor, dobrej zvukař, backstage jak pro pány (lednička docela velká naplněná snad všemi druhy piv + moře jídla). Kapela Upside down dorazili celkem záhy, no měli to dost daleko. Jsou to příjemní chlapíci a dokonce jsme zjistili, že pijou až dost. Těch 80 pivek jsme měli v sobě za 2 hodinky, prostě paráda. J První jsme zahráli my a bylo to dost v pohodě. Lidi hned začali reagovat a přítomní skins dokonce pogovali. Byli jsme spokojeni, dali jsme jeden přídavek a frčelo se na pivo. Upside down měli nějakýho nemocnýho zpěváka (den předtim se koupak v nějaký pekelný řece někde u nich v Bydgosczi). Lidi pařili sice méně, ale muzika je to výtečná. Upside prý dokonce nahrávali své CD ve Švédsku u basáka z Millencolin, takže to asi taky něco znamená. No nic, my jsme pokecali s místníma, nabrali jsme nějaký Němce, ty jsme kamsi odvezli a frčeli jsme domů. Příjemná akcička!!!