HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)

04.10.2003 - Martíček - Žatec, Na Baterce
Ze všech stran jsme slyšeli, že Baterka je super místo na super párty, ale také, že je to hospoda, žádný podium a většinou špatnej zvuk. No prostě jsme nevěděli, co od toho přesně čekat, i když já se opravdu moc moc těšil. V Žatci jsme hráli v Liďáku asi před rokem a bylo to super, proč by to nebylo zase. Na místo jsme dorazili celkem včas kolem 18 hodiny a v hospodě sedělo jen pár punkáčů. Aparát na zpěv nefungoval a já se velmi obával, co řeknou Volanti! Naštěstí se po chvíli zjistilo, že je jen jeden vstup na mikrák a tak se to prostě řešit muselo. Naštěstí se našel jakejsi výtečnej zvukař, kterej půjčil vynikající aktivní bedny, malej mixák a hned se jelo. My jsme začali první a zvuk byl naprosto výtečnej. Lidi pařili od první písně, pogo bylo krásný a lidí stále přibývalo. Zahráli jsme standardních asi 50 minutek. Nakonec, jako v pátek v Liberci, se k nám připojil na dva songy saxophonista - profesionál z věhlasné kapely Volant. Sago bylo slyšel uplně nádherně a na přídavek - Pádlo - lidi pařili o stosedum! Nakonec, jsme ještě dali Marušku, zlidovělou píseň od MPíků. Filda si zazpíval a byl konec. Prostě pááárty!!! Další už byli Volanti, které jsem strávil u stánku s byznysem. Zaujalo mě však, že lidi, kteří se dovnitř takřka nemohli již vejít, pogovali dokola hned před hospodou na křižovatce. Nikde policat, prostě paráda. Volanti zahráli řadu songů nových a jeden přídavek. Nakonec to rozbalili Kohouti, plašící smrt. Prostě párty jak má být. Ještě jsme pokračovali v ÚL do 6 ráno! Super super! Díky Albertovi! Paráda!