10.12.1999 - Martíček - Vtelno u Mostu, Čajovna Óm
"Do čajovny jsme dorazili po menších problémech u benzinové stanice v ÚL (zapomněli jsme si totiš doma klíčky od nádrše našeho auta, takše se naše auto nemohlo napít toho pitiva) asi tak v 20:03 přesně. Nic tam ještě nebylo, kromě lidí, picích, hulících a čumějících na distro ""Veselá Punk Peace Distribuce"" litvínovského ACV. Pohoda, v 20:34 přijeli lidé s bicíma a mohlo se začít. První hrála jakási kapela D.P.K., tuším še Děti Pohřebního kvítí. Byl to takovej metálek, lidi byli dobrý. Dále jsme zahráli my, jako všdycky v této pozdní době trochu napití, ale zvládli jsme to na jedničku (ehm..), šli jsme jako často do půl těla, kromě bubeníka, kterej tam měl tu svojí šenskou a asi se před ní styděl ukázat své mušné (štlusté, hehehehe) tělo. Hráli jsme raději starší věci (z Fičící pes a Hnus fialovej), jednu novou ""Pivo"" a pak jsme dali Temelínskou (od Telex a Olho seco) , kterou zazpíval společně Hřebík (náš bejvalej kytarák) a Filda (šivoucí to legenda účinkující v Malomocnosti Prázdnoty). Najednou potom začal náš kytarista hrát píseň ""Maruška"", kterou dříve hráli Malomocnost prázdnoty a uš to začalo. Na pódium se vrhli Filda (MP), Peprník (basa v MP) a asi tak další 3 lidi a uš se zpívalo. Celej sál si zpíval a bylo to hezký. Filda s Peprníkem poděkovali, my taky a zahráli jsme ještě další 3 písně (Proč, Co bylo včera a P&F) a končili jsme. Přídavek jsme nepřidali, protoše muselo dojít i na další kapely. PO nás hráli jakýsi Inikagapi, metal docela v pohodě. Poté zahráli F.S. (Fekal Sortiment) z Teplic. Byli úplně výborní, takový zvláštní HC. Poslední zahráli Propaganda 36, která hrála dobře s holkou za bicíma. Poté byl uš konečně konec a jelo se domů. Usnul jsem v 3:54 hodin."