Placka HOUBA 3
Placka HOUBA 3

15.03.2003 - Martíček - Opava, RC Hangár
Upřímně řečeno, už si to moc nepamatuju, přecijenom je to už dva měšíce, ale přece: do Opavy jsme jeli přes Brno, který bych tady radši nerozebíral. Výtečně jsme se najedli pizzy ve Vyškově a hurá směr Opava. V klubu nebo spíš v sále Hangár jsme ještě nehráli a tak sme byli dost zvědaví. Když sme dorazili na místo určení, na dveřích byl nalepenej leták Národní fronty nebo co to bylo. Prostě to nevypadalo dobře. Ale v pohodě. My jsme začali v klídku popíjet a kamarádit se s lidma z Opavy a v šatně se to pěkně rozjíždělo. Nakonec dorazili konečně všechny kapelky a koncert roku mohl začít. První zapařili Punk Floid, který mě pekelně překvapili. Prostě sranda a pohoda zároveň. Moc pěkná věc. Po nich sme nastoupili už rovnou my. Hlavně z toho důvodu, že by sme později byli asi neschopni čehokoliv, ostatně jako skoro vždy. Koncert byl výttttttteečnej, opravdu paráda, Opava je zkrátka jedno z nej míst. Tradičně jsme zahráli i Pádlo, takovou tu skoro ska píseň a na ságo nám vypomohl borec Zdenda z Volantů. Prostě super atmosféra. Po nás to rozbalili Volanti v kvalitní formě a pak se to stalo: někdo ohlásil, že jsou na nádraží náckové. A tak se celej sál vydal na nedaleké nádraží. V klubu bylo rázem prázdno a Sex Deviants neměli pro koho hrát. Nakonec se přeci jenom všechno vyřešilo: všichni se vrátili (bitka neproběhla, náckové utekli) a začali nádherně pogovat na výtečný Sexíky. Prostě parááááda. My jsme zbalili aparátek a vyrazili spinkat ke kámošovi z kapely Proti směru. Krásná noc, pěkný spaní, prostě výtečná akce. Zpáteční cesta byla sice namáhavá, ale stála za to! Super víkend! J