Triko HOUBA design 2012 - dámské
Triko HOUBA design 2012 - dámské

24.01.2003 - Martíček - Dresden (NĚMECKO), Chemie Fabrik
Na víkend 24 a 25.1. se podařilo udělat pěkný akcičky: na pátek sem zajistil koncert v Drážďanech, kde se mělo jakoby představit pár ústeckejch kapel – tedy Houba, NS, Yellow leaf (ne přímo z ÚL) a vzal sem tam kamarády Sex Deviants. Takže to slibovalo dobrou akci. V sobotu byl koncert v Ústí, kde měly tedy zahrát 3 kapely z Drážďan, jakoby na oplátku. Prostě Dresden vs. Ústí. Takže v pátek jsme vyrazili kolem 17 hodin z Ústí, cesta byla v pohodě a na hranicích jsme byli asi za 20 minut. My jsme jeli dodávkou první a bylo to ok, celník se jen zeptal, kam jedem. Já odpověděl starou trapnou hlášku „za kamarádama na Technische Universität Dresden“ a vše bylo v pohodě. Druhý auto už takový štěstí nemělo. Hned hochům řekli, ať jedou do odstavnýho pruhu a ať počkaj. My na ně tak koukáme a říkáme, že maj to auto nějak nakřivo…ale raději sme odjeli a čekali na ně kousek na hranicema. V tom přijeli fízlové a já už se obával nejhoršího. Pokuta v Eurech není nic příjemnýho. Ale byli v pohodě, jen se ptali, jestli čekáme na to červený auto, který stojí na hrnaicích. Já opáčil, že samozřejmě a jestli tam můžem stát. Oni že můžem, ale že se asi nedočkáme, protože hoši mají sjeté pneumatiky a že pojedou až poté, co si je vymění. Fízlové odjeli a za námi se objevili vysmátí chlapci. Já vyběh a ptám se, co se dělo. Oni že prý píchli pneu a tak to přímo na hranicích s celníky vyměňovali. Na tý krátký cestě do Drážďan se stali ještě dvě další věci. Před centrem jsme zastavili na chcaní. Všichni hoši z druhého auta šlápli do hovna a pekelně jim to prej v autě smrdělo. Pak na semaforu v Dráždanech sem já rychle projeli na oranžovou ale chlapci museli zastavit. Já odjel a už sme je neviděli. Oni neznali ani adresu, ani název, ale přesto chytli ňákýho punkera a byli v Chemie Fabrik o 10 minut později než my. Takže pohoda. V klubu nikdo ještě nebyl, protože bylo asi 20 hodin. Standardně se začíná až v 11 a tak jsme kalili a pařilo, nebylo to vůbec špatný. Jirka nafotil pár porno fotek (viz. stránky www.houba.host.sk) a mohlo se začít. První zahráli Yellow Leaf, pohoda, je to takovej neopunk, lidi sice pařili, ale zde mají raději punk as fuck. Takže jsme na to pak vlítli my, nejdřív nic moc, ale nakonec s námi i lidi skoro zpívali, přesto že neznaj ani hovno! .-) Zazpíval s námi i skinhead z Amsterodamu, takže to byla celkem slušná prdel. Po nás nastoupili značně unavení Sex Deviants – hledali klub 2 hodiny i přesto, že měli slušnou mapku! J Snad příště to najdou lépe, i když pochybuju. My jsme tam jeli potřetí a zase sme to hledali! J Zahráli výtečně, lidi pařili a už se těšim na jejich nový album, který vyjde zanedlouho. Jaj! No a nakonec ještě No sympathy, hráli ňák extra rychle, lidi si zatančili a nebyl problém. Prostě pohoda akce, kazet se prodalo hooodně, Cdček také a byla to prostě sranda. Na cestě zpět jsme jen trochu zabloudili, ale asi tak na 3 minutky a pak to už šlo jako po másle. Domů jsme dorazili kolem 5 hodin ráno! Super akce!