Placka HOUBA 3
Placka HOUBA 3

16.11.2002 - Misa - Kladno, RC 19
Ahoj! Tak na tuhle akci jsme se těšili, protože jsme už na jaře tohoto roku v tomto klubu byli a víme, že klub 19 je skvělej. Takže jsem se dost těšil a kolem 14 hodiny jsem už vyrazil pít pivo u nás v Ústí nad Labem. Šli jsme do hospoda Hnáta a pili jsme. Tam také probíhala nějaká anketa, takže jsem dostal asi čtyři piva zadarmo. Kolem půl páté přijeli ostatní kluci z kapely a jelo se směr Kladno. V Budyni nad Ohří jsme ještě vyzvedli kamaráda Gegeho (můžete se na něj podívat, jak vypadá na http://www.houba.host.sk/fans.htm - je úplně dole). Po šesté hodině jsme dorazili do Kladna po chvilce bloudění kvůli mlze a kvůli složitosti města Kladno. Vůbec se tam nevyznáme. Dali jsme si věci do šatny, Martíček jel pro Jirku (kytarista) na nádraží, protože ten přijel rovnou ze školy v Pardubicích a já se ségrou a se Stáňou jsem šel do hospody, protože v klubu ještě neměli pivo. Ale najednou v hospodě vypnuli proud a myslím, že i po celém Kladně. Tak jsme šel ke klubu a tam také proud nefungoval a byl tam chaos. Úplná tma, a tak jsem nahmatal Jirku a šli jsme na bar chlastat. Svítili jsme si svíčkama a baterkama. Někdy i mobilama. Potom už přijeli i Pražáci (Zmije, Vzteklina) a přivezli chemické světlo. Tak jsme ho rozřízli a svítili jsme si tím světlem a popatlali jsme si ho po oblečení a po rukách (a po celém klubu). Světlo pořád nefungovalo a tak jsme řádili a pili a lidi odcházeli. Už jsme mysleli, že koncert nebude a najednou se kolem desáté hodiny rozsvítilo. Tak hned začala zvučit první kapela Rude Guerilla. Takže se začalo hrát asi až v půl jedenácté. Rude Guerilla hraje skvěle. Nikdy jsme je ještě neslyšel. Akorát jsme si v pátek stáhnul na internetu jejich písničku. Vždycky jsem si myslel, že hrajou nějaký drsný punk s drsným zpěvem, ale hrajou melodický bezva punk. Potom jsme chvíli byli v šatně a já jsem zjistil, že Jirka usnul. Byl úplně v prdeli, protože spadnul v té tmě do šatny po schodech. Po tom jsme začali hrát. Koncert byl úplně perfektní. Lidi tancovali a hlavně jsme byli všichni šťastný, že nakonec koncert vůbec je, a že tam jsou lidi. Nevím, jak je možné, že tam najednou lidi byli, protože všichni v té tmě odcházeli. Po nás začali hrát Suffer. Na tomto koncertě měli záskok a hrál s nima Wayo z kapely Plus Minus. Suffer hráli jako vždy skvěle. Vykřičeli jsme si i píseň Rent. Po koncertě jsme ještě chvíli kecali v šatně a potom jsme nasedli do auta a jeli jsme domů. Cestu jsem celou prospal, takže tahle recenze bude asi končit, protože si už jenom pamatuju, až když jsem se ráno probudil doma. Tak zase někdy se určitě uvidíme, ahoj Mikl!