22.08.2002 - Martíček - Ústí nad Labem, RC Metro
Tento benefiční jsem se rozhodl udělat poté, co jsem shlédl pár záběrů z centra Ústí nad Labem. Hned jsem zavolal kamarádovi a na všem jsme se dohodli. Kapel přibývalo a nakonec se vše ustálilo na čísle 14. Tedy celých 14 kapel se zúčastnilo 100% benefičního festivalu ÚSTÍ POD LABEM v Metru. Koncert začal v 18.30 kapelou DoXichtu z Ústí nad Labem. Jelikož jsme se veškerý výtěžek akce rozhodli věnovat Českému Červenému Kříži v Ústí nad Labem, uvítali jsme i jeho šéfku Nevenu Černohorskou, která se přišla na akci také podívat a pronést pár slov. Vládla opravdu pohodová atmosféra a lidí přibývalo. V 19 hodin bylo na místě již 70 platících a stále lidé chodili a přinášeli i potřebné věci. Druhou kapelou byla Kristýna, pak začala již punková sekce, první Yellow Leaf z Lobochovic, ač vždy výteční, tentokrát jim trochu ubralo to, že měli hroznej zvuk. Jako třetí jsme vystoupili my, tedy asi v 20 hodin. Po nás ještě No Sympathy a Rose means Rose a to byl v podstatě konec punk sekce. Hráli dalších x kapel a všechny vcelu v pohodě. Někteří pytchovali víc, někteří nepytchovali, ale to k tomu patří. Nakonec se do RC Metra vtěsnalo celkem přibližne 450 lidí (tedy počítám i lidi z kapel + kámoše) a vybralo se celkem přes 17000 Kč, 20 litrů Sava, několik piškotů, prací prášky a další potřebné prostředky. Druhý den, tedy v pátek jsme tyto věci + finance předali ČČK Ústí nad Labem. Výborná akce, výborní lidi, kapela zahráli vcelku dobře a pařilo se až do 5 ráno. Kdo chyběl, nechť lituje! :-))) Díky všem že přišli a že jsme hrdě mohli předat za kapelu Houba a za Ústeckou kulturní Platformu 98 17 tisíc korun + ony tolik potřebné věci...Díky všem!!!