Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2
Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2

10.08.2002 - Martíček - Libochovice, Parkoviště u nádraží
Akce v Libochovicích byla v podstatě zařízena asi jen 3 týdny předem, což neslibovalo nic moc hlavně kvůli tomu, že nebude asi dostatečná reklama. Letáky sice byli hnedka, ale nebylo jich moc a já sem hlavně ani neměl moc času je rozdávat. Nakonec se vše vydařilo a my jsme 10.8. asi v 13 hodin dorazili na místo, na ohromný plac u nádraží v Libochovicích. Nejprve byly určité problémy s elektrikou, ale vše nakonec začalo, sice asi o hodinu později. Lidí přibývalo, u stánku s pivem a párky pomalu vzrůstala fronta a jako první zahráli Spínací Špendlík. Je to kapela složená z bývalých členů Malomocnosti prázdnoty a je to znát. Hlavně ty Fildovi texty, ale i ostatní muzika. Prostě kdo měl rád MP, bude se mu líbit i toto. I když uplně upřímně říkám, že MP byli stejně v něčem ještě o chlup lepší. Jako druzí jsme zahráli my, tentokrát bez Majkla, jelikož ten byl na dovolené někde v Evropě. Dali jsme pár nových písní a lidi to snad v nemohlo urazit. Zvládli jsme to ve třech celkem dobře. Třetí již hráli No sympathy (tedy já, Hrdla, Hřebík a Sali). Dále už následovalo celkem asi 7 kapel (Crazy fuckers, Yellow leaf, Action a další) a já začal tak nějak vnímat již značně připitý na No side z Prahy, kteří mě nadchli. Nakonec úplná perla fesťáčku, tedy Plus Mínus a byl konec. My jsme šli ještě na pouť, kde jsme se totálně dodělali a šli spát do auta. Ráno byla opravdu ukrutná kocovina, pití nebylo a tak jsme upalovali do Budyně nad Ohří dát si něco k pití. Krásná akce, zadarmo a pohoda. Příští rok prý opět!