HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)

26.07.2002 - Martíček - Wolimierz, bývalé nádraží (squat)
Na tenhle koncert jsme se vydali na základě pozvání z týdne předtím. Oslovila nás jakási Jomielka, že prý dělá alternativní fest ve Wolimierzu. Inu, neváhali jsme a jeli jsme. Na místo jsme dorazili v pohodě nějak navečer a docela jsme koukali. Festival se konal v areálu bývalého nádraží (které bylo opuštěno někdy po 2. světový) a vcelku to bylo moc příjemný. Různí lidé od punx po nezávisláky a všichni se tak nějakdobře bavili. Zařídili jsme pivko zadax a počali jsme pít. Nejprve zde byla nějaká divadla pro děti, poté i něco pro dospělé a po drumm session jsme měli jít hrát. Jenže: nebyli bubny, takže jsme pro ně museli zajet. Já dojel ještě s nějakým týpkem pro bubny a mohlo se začí připravovat. Ok, bicí byli, zvukař taky, ale pro změnu chyběla komba. Pak jsme se dohodli, že se bude hrát přes lajnu. No problem, ale problem začal, až když se k mixu dostal onen zvukař. Byl asi již dost opitej a tak tam dělal průsery další půl hodinu, přičemž značná část lidí odešla. Naštěstí se to pak nějak vymyslelo a my jsme konečně začali hrát. Lidi se docela vrátili a koukali. Byl to asi hroznej zvuk, ale v pohodě. Zahráli jsme něco přes hodinu a lidi byli spokojený. Já jsem dokonce dostal za hraní zadarmo jídlo od pinglice! :-) Pak už následovali DJs (tedy spíše podle mě živej house) a my pařili asi do 2 ráno a unavení jsme šli spát. Akce to byla sice hezká, ale týden předtím jsme se bavili o něco více, byli tam totiž punx, který prostě pařej! V každém případě díky Jomielce za pozvání!!!!!!!! Pěkná akcička!!