AKCE - Triko LÚ TOUR + CD ..ať von zacvrč!

15.06.2002 - Martíček - Vysoké Mýto, nádvoří M-clubu
Rockový babylon je již docela tradiční akce, kterou pořádá kapela Chlapi z práce s.r.o. Tentokrát to byl již 5. ročník a bohužel musím konstatovat, že možná i jeden z nejslabších. Lidí přišlo opravdu málo a zdá se, že rok od roku se tahle akce tak nějak bortí. Není to snad ani tím, že by tenhle rok byli špatně vybrány kapely, je to spíš tím, že ve Východních Čechách je hrozná konkurence letních festivalů. A právě mezi těmito fesťáky se tak nějak Rockový babylon ztrácí. Ale abych byl konkrétní. Poprvé, co jsme hráli na této akci, byla návštěvnost kolem 400 lidí, což je více než slušné a my jsme tam zažili jeden z nejlepších koncertů vůbec. Podruhé to bylo o něco slabší, potřetí také, ale letos přišlo tak málo lidí, že museli být i některé kapely kvůli nedostatku financí odvolány. Na to samozřejmě doplatili příchozí, kteří se těšili na Zeměžluč či NVU, kteří bohužel nehráli. No nic, nás samozřejmě nic nemůže vytrhnout a tak jsme k akci přistupovali tak, jako kdyby se nic nedělo. Lidí bylo v areálu ve finále podle mě tak kolem stovky a tak nakonec i náš koncert byl v podstatě v pohodě. Do areálu jsme dorazili asi v 17 hodin, bohužel jsme se rozhodli jet z Prahy přes Kolín, Chrudim a rovnou do VM, ale nakonec nás to asi o hodinu zdrželo, kvůli objížďce do Chrudimi. V areálu bylo opravdu málo lidí a zrovna se připravovala funky kapela Middle aged. Bylo to sice pěkný, ale na fesťák se to moc nehodilo a tak v podstatě ani nikdo netančil. Po nich zahrála kapela Z jedné strany na druhou, zatím bez zpěvu, takže v podstatě o ničem, ani nevím, proč tam vlastně byli. Nic proti, ale hodinka obyčejného rocku a ještě bez zpěvu byla opravdu zbytečností. Lidí trošku přibývalo a na Chlapi z práce s.r.o. to bylo již celkem v pohodě. Po Chlapech jsme na to skočili my a lidi se konečně pořádně roztancovali, dali jsme asi 50 minut pohody a nebylo to špatný. Nakonec se prodalo ještě asi 7 kazet, což je krása, když si vezmete, že tam bylo asi 100 lidí (ale z toho taky spousta lidí z kapel). Po nás hrála Nátěrová hmota, tentokrát se mi líbili, nové písně byly v pohodě. No a poslední kapelou, kterou jsme viděli, byli Sex Deviants. Opravdu pohodová parta se zpěvačkou. Těšili jsme se na ně, protože je pořád posloucháme v autě a tak jsme si je konečně poslechli naživo. Dali jsme pár panáků, nakonec ještě pokecali s lidma z Liberce a vydali se na cestu domů. Cesta byla dobrá a doma sme byli asi ve 3 ráno. Pohoda akce, škoda, že bylo tak málo lidí. Bohužel se myslím, že příští rok by to mohlo být ještě horší a tedy doporučuji tuto akci navštívit J Byla by totiž velká škoda, kdyby tahle tradice zanikla….díky Chlapům z práce za pozvání.