Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2
Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2

07.06.2002 - Martíček - Chrudim, R-club
Nastal pátek a já hned dostal dobrou náladičku. Hrdla udělal maturitu a tak jsme se dohodli, že ho nabereme rovnou u školy. I tedy rozhodli jsme se, že vyrazíme již v 15.30, protože přeci jenom je to víc než 200 km. Vyrazili jsme se v 5tičlenném složení, Jirka byl v Pardubkách, takže jsme měli auto pro sebe a rozhodli jsme se, že naberem tedy co nejvíce stopařů. Z Ústí na Prahu nikdo nestopoval a tak další nadějí byl začátek dálnice v Lovosicích. Bohužel, nakonec jsme dojeli do Prahy a ve směru na Hradec byli hned dva chlapíci. Jeden voják, druhej normální. Oba jsme nabrali a oni se náhodou znali. Oba chtěli do Pardubic a tak jsme měli radost, že někomu pomůžem a zároveň pokecáme. Voják byl víc v pohodě a tak na benzínce v Pardubicích, kde jsme měli sraz s Jirkou, jsme se dohodli, že uděláme jakousi scénku. Na semaforu se s ním pohádáme a vyhodíme ho z auta. I tak jak sme se dohodli jsme udělali. Neobyčejně se nám to povedlo a Jirka jen nechápavě koukal, co to děláme, křičel proč vyhazujem toho stopaře a netušil, že jsme dohodnutí. Tomuto věřil a dokonce pražským kámošům Zmiji, Vzteklině a Příborexovi (kteří jezdí na každý koncert JT :-)) to vyprávěl, pohrdal námi, že jsme byli takový svině a stopaře násilím vyhodili z auta. Nakonec mu to ale někdo řekl...škoda. Myslel by si to doteď. K R-clubu jsme dorazili asi v 19.15 a klub otevíral až ve 20 hodin, což nám přišlo dost debilní, protože jsme si ani nemohli dát pivko…nakonec jsme to vyřešili benzínkou a klub zanedlouho začal točit pívo. Moc hezký prostředí, trošku diskotéka, ale jinak paráda zvuk, dobrej aparát a no problem. Kolem 20:45 se začalo zvučit a my jsme se vydali na podium jako první. Nazvučili, dali jsme pivko a jali jsme se hráti. Koncert byl v pohodě, zvuk na podiu taky a lidi od první písně i pařili. Na nové písně se to trošku zredukovalo (hlavně proto, že jsme zas dlouho nezkoušeli a asi to nebylo ono), ale na poslední song „Policie“ se opět kotel obnovil. Moc hezkej koncert, trošku se mi zkurvila basa, ale na druhou stranu to asi stejně nikdo nepoznal…díky všem, co tančili!!! Jako druzí zahráli NVU, výjimečně dali asi 6 nových songů, některé lepší, některé horší, upřímně řečeno bych řekl, že trochu přitvrdili, ale nebylo to rozhodně na škodu. Nakonec jsme ještě s Příborem rozbalili distro a nic neprodali J Poslední hráli Jaksi Taksi, vše bylo naprosto přesné, lidi pařili nejvíc, ale zvuk tedy aspoň ven byl nečitelnej a kytara překřičela skoro vše. Majl byl nějakej unavenej a tak jsme počkali na Milicha (Volant), kterej to pořádal, dal nám cesťák a my se vydali směr Ústí nad Labem. Sebrali jsme nočního stopaře (kterými mimochodem nevadilo, že ho chceme rozřezat motorovou pilou a místo toho se ptal, jestli nechcem cigárko!! J ) a po dvou a třičtvrtě hodinách jsme byli v ÚL. Hezká akce, díky patří ilichovi, lidem z Chrudimi a dalším, kteří přijeli prej kvůli nám až z Moravy...Díkyyyyyyyy!!!