AKCE: CD Tom77 + Triko Houba
AKCE: CD Tom77 + Triko Houba

04.05.2002 - Martíček - Kralupy nad Vltavou, Baráček
Akci v Kralupech jsme spolupořádal, spíš jsem zajišťoval kapely. A jelikož tento víkend měli Němci Abscess a Mongrel čas, snažil sem se jim zařídit koncert na pátek a sobotu. V pátek se to moc nevydařilo, jelikož kohosi z Mongrelu nepustili přes hranice a tak přijeli jen Abscess. No nic, narychlo jsem zařídil, abychom tam hráli s Hřebíkovo kapelou. Jako první jsme tedy hráli my, bez názvu kapela, podle Emilia prej speed punk, ale nevim nevim…J Vyšlo nám to celkem solidně, lidi sice nepařili, ale hlavní je, že jsme z toho měli celkem dobrej pocit my. Jako druzí hráli Tanec Sv. Víta. Nevim jak hrajou normálně, ale jedno je jistý. Měli tak příšernej zvuk, že to prostě neznělo nijak, ale věřim tomu, že na jiných akcích to frčí lépe. Jako třetí jsme tedy konečně, již docela opilý začali hrát my. Tento koncert jsme navíc nahrávali na živák, kterej by měl vyjít tak v červenci na MC HOUBA/ABSCESS. Hráli jsme tedy i pár novejch písní, ale téměř všechny jsme nějakym způsobem zkazily, kromě jedné, která e poměrně povedla. No živák je to sice dobrej, ale vybral jsem jen 5 písní, takže ještě musíme něco nahrát jinde. Koncert se myslim povedl, hlavně díky moc lidem, co přišli. Po nás hráli výteční Abscess a nakonec ještě No side z Říčan, ti měli zřejmě nejlepší zvuk a asi 3x přidávali. Prostě paráda. Nakonec neplánovaně ještě zahráli PNP z Kralup a byl konec akce. Výtečná věc, výtečný místo a hlavně nepršelo, což přispělo samozřejmě k dobrý náladě. Pivo teklo proudem a končilo se kolem 22.30 hodin. Nakonec velký DÍK patří Petrovi z Kralup (PNP)...on ví proč!!! :-)