NO SYMPATHY - Tisíc špatných slov (CD, 2004)

20.04.2002 - Martíček - Libochovice, Černý orel
Vzhledem k tomu, že se tour v Německu s Abscess přesunul na říjen, mohli jsme zahrát s kámošema v Libochcovicích, což e docela kousek od nás. Do pohodový hospody jsme dorazili někdy koelm 19 hodin, dali si papání, fotbálek a šlo se nahoru do sálu. Klasika, prostě dobrej prostor. Jako první začali hrát asi v 20.15 místní Crazy Fuckers, taková zábavovka v pohodovym slova smylsu. Nic extra, ale nic špatnýho. Některý písně připomínaly Kabát, občas tam byl punk, občas rock. Jako druzí jsme na to přišli mi. Lidí bylo celkem dost (kolem 100, řekl bych) a my jsme začali již tradiční písní Anti Nazi. Začalo se pogovat a strhlo se docela peklo. Jejlikož byli mikráky pod podiem, lidi do nás hodně naráželi a dvakrát jsem dokonce spadnul úplně na zem. Tím chci říct, že se hrálo chvílema opravdu hrozně blbě. Bál sem se docela, aby mi někdo nevyrazil zuby z huby. No nakonec jsme to zvládli, zvuk nebyl nic moc a celkově koncert takovej průměrnej (hlavně díky zvuku a díky těm mikrákům a neustálému padání lidí pod nohy J). Po nás jsme si jen odpočinuli já s Hrdlou a začali jsme hrát s naší novou grupou, kterou mám společně s Hřebíkem, Hrdlou a Salim (pořádal to). Jméno nemáme, 5 písní, jednu převzatou od Good Riddance a jinak takovej neoHC. Nebo já nevim jaký. Zahráli jsme první koncert, Hřebík vypadal celkem spokojeně a tak sem byl docela taky. Akorát zpěv nebyl moc slyšet. Nakonec ještě zahrála kapela Yellow Leaf, což se mi ten večer líbilo nejvíc. Anglicky zpívaný, takový až do neopunku atd. Nevim k čemu bych to přiblížil, ale opravdu to nebylo špatný! Hezká, domácká akce, hodně známejch, prostě pohodička…!!!