CD tom77 - přišel čas
CD tom77 - přišel čas

08.03.2002 - Martíček - Jablonec nad Nisou, výstaviště
Na víkend 8.3. a 9.3. jsme se dost těšili. V pátek byl koncert Jablonci nad Nisou s kapelama, který mám rád a se kterýma to většinou prostě dobře dopadne. V Jablonci jsme dle Valenty měli být v 19 hodin, ale přesto, še jsme přijeli skoro v půl osmý ani jedna z kapel (ani lidi) v tom kulturáku nebyli. Jenom jsme měli problém, aby nás tam vůbec pustili. Nechápu to, kdyš máme s sebou nějaký šeny, nevim, proč by tam neměli jít zadaxš(ten člověk, kterej nás tam nechtěl pustit měl tričko PoliciešJ) Nakonec ho Honza z Modelu nějak ukecal a vše dobře dopadlo. Kolem 20.30 začali hrát Modelové. Lidi soíše jen koukali, sem tam se někdo roztančil a kluci hráli a hráli. Dali i několik skvělejch novejch věcí a tradičně po 35 minutách skončili. Hupli jsme na to my, chvíli nám tentokrát trvalo připravit si věci, protoše nejsme schopni koupit baterku do ladičky a tak jsme ji museli několikrát přendat z kytarovýho efektu a zase zěpt. No nic, nakonec jsme začali hrát. Dali jsme dokonce i cosi novýho, lidi tančili a říkali si písničky. To je totiš uplně nejlepší, protoše my si nikdy nepíšem playlist a tak se to hodí, protoše jinak po kašdý písni přemýšlíme, co máme ještě za píseň. S ostatníma stůj jsme nezahráli, protoše bubeník to prostě neumí. No nevadí. Koncert to byl fakt hezkje, přidali jsme ještě Co bylo včera a Princeznu a v klidu a propocení jsme set ukončili. Po nás to rozjeli Totální nasazení, poté jiš hvězda večera šanov. Poslechli jsme si 2 písně a v klídku a pohodičce jsme vyrazili na cestu k domovu. Jinak díky moc všem lidem, hlavně liberečákům, še přijeli a pařili a pokecališ