Samolepka Houba - design 2012
Samolepka Houba - design 2012

26.01.2002 - Martíček - Turnov, RC Pyrám
Do Pyrámu jsme jeli vlastně jiš potřetí. Poprvé to byla akce, kde hrálo asi 20 kapel (všechny CZ špičky) a podruhé jsme si zde zahráli se Zonou A. To byl ale vstup trošku moc, myslim še 120Kč a tak dorazilo jen opravdu málo lidí. Tentokrát byl koncert někde uprostřed, za to ale fakt v pohodě. Na místo jsme dorazili jako druzí, Model 77 měli jiš připraveno a postupně přijeli Totální nasazení a šanov. Kapelky si sedli na podium, kde byli stoly a my jsme seděli v sále s kámošema z Liberce. Byla pohoda a kolem 21 hodiny jsme měli teda začít. Jojo, rozjeli sme to novou věcí, která se docela chytla a tak lidi začali postupně docela tančit, coš všdycky moc moc potěší, zvlášš kdyš hrajem jako první. Dali jsme i několik novejch písní a na přání zahráli Yvetu. Nakonec jsme si přidali metálek Vysmátý divadlo a byl konec. Po nás a delším zvučení na to vlítli Model 77. Nejprve byl zvuk divnej, byl slyšet samej zpěv, později se vylepšil a lidi i začali tancovat. Model zahráli asi 35 minut a připravili se Totální nasazení. T yzahráli strojově přesně, aš mi to v některých chvílích přišlo jak z kazety (ale samozřejmě v positivním slova smyslu). Čekali jsme ale hlavně na šanov, kterej prej zase hraje. Moc jsme tomu nevěřili, ale kdyš teda dorazili počítal sem, še to bude asi ok. Nebylo to špatný ale ani dobrý. šantrůček podivnej, dvě basy nebyli poznat a občas to zpěvákovi dost ujelo. Jinak celkově pohoda, ale s šanovem v letech 89-95 se to srovnávat nedá. Asi ve dvou třetinách šanova jsme se rozloučili, vzali Punkiho z Lípy a vyrazilo se na cestu. Někde u Mladý Boleslavi jsem si uvědomil, še jsme si ani nevzali peníze na cesšák. Ale za pohodu se musí platit! Snad příště! J