Triko HOUBA design 2012 - dámské
Triko HOUBA design 2012 - dámské

19.01.2002 - Martíček - Strakonice, RC Kashe
Tak první koncert roku se moc nepovedl. Snad to nebude pravidlem. Původně jsme měli hrát asi od 22 hodin. Vyjeli jsme tedy kolem 15 hodin v domnění, še pojedem aspoň 4 hodiny! Nakonec jsme to stihli asi za 3 a něco, coš je sice hezký, ale o to více bylo čekání na hraní. No a tak se popíjelo, koukalo a byla docela prdel! Jirka si třeba sedl na místo nějakého místního starýho punkera. Ten kdyš to viděl, tak šel proti němu, hnusně se na něj díval a kdyš byl uplně u něj, tak mu vzal brýle. A bez brýlí je Jirka v prdeli a tak vstal a punker si sednul! No jo no. A tak kolem půl osmý začali hrát kapelky. Jako první to byli Přírodní produkt, celkem slušný, akorát zpěv se mi moc nelíbil, muzika v cajku. Jako druzí na to vlítli Soukromey pozemek, tak dobrý, ale zase zpěv. Přišel mi dost nevýraznej, ale to bylo taky asi tím, še zvukař byl debil. Jako třetí jsme do toho šli my, značně připití, ale to se prostě stává. Chcem se bavit, ne čekat na hraní a pak hned odjet z koncertu. Hrálo se celkem blbě, hlavně kvůli tomu, še zpěv nebyl slyšet prostě vůbec. Ani trošku! Takše celkovej dojem značně upadal. No nic, lidi se bavili a tak to nebyl aš takovej průser. Kdyš jsme dohráli, museli jsme pádit domů, v pondělí jsem měl zkoušku a tak sem nechtěl přijet moc pozdě. Volanti to prej pěkně rozjeli, ale taky blbej zvuk, díky zvukaři. No jo! Nechci vše svádět na zvukaře, ale pokud je to blázen (a tenhle je, protoše jednou zvučil v jeden večer 2 akce a přebíhal z jedné na druhou) má na tom podíl aspon 50ti%! Cesta zpět byla dlouhá, ale docela rychlá. Tak snad příště to bude lepšejší!!!!