Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2
Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2

21.12.2001 - Michael - Dresden (D), RC Fabrik
V pátek to vypadalo dost blbě. Celý den sněšilo, ale nakonec jsme přece jenom kolem páté hodiny vyrazili směr Děčín po sněhu. Za Děčínem kupodivu přestal být na silnici sníh, takše to bylo v pohodě. Hranice jsme překročili poprvé téměř bez problémů. Akorát po nás chtěli vidět peníze, ale kdyš jsme ukázali kreditní karty, tak se uklidnili. V autě se dost chlastalo a přes Pirnu jsme v pohodě dojeli do Drášďan aš ke klubu pouze s jedním otočením a jedním chcaním přímo uprostřed Drášďan, protoše to Honza (Smutný) uš nemohl opravdu vydršet a z okna to bylo uprostřed vánočních Drášďan nepřípustné J. Klub byl dost vymrzlý, kašdých pět minut zhaslo světlo (asi napojené z veřejného osvětlení) a záchod prostě chyběl. Ale pódium bylo, a tak se mohlo začít s přípravou koncertu. Na plakátech bylo napsáno, še se má začínat ve 20:00 hodin. Ale ještě v deset lidí nebyl v klubu skoro nikdo. Ale nikomu to nevadilo š chlastalo se, hulilo se, kecalo se anglicko-německy. Nakonec kolem 23 hodiny bylo platících nakonec asi 100 lidí, tak jsme začali hrát. Bohušel dost opilý, takše šádná kvalita. Pogovala jenom Lucka, Honza a Hřebík, které jsme si přivezli L. Potom jsme dohráli a začali hrát The Venusshells. V kapele hrají dvě krásné holky, takše bylo na co se dívat a hrají i docela pěkně. šenský zpěv se mi moc líbí. A pak jsem se po dvou litrech v sobě a nějakých pivech jenom skácel do rohu a usnul. Kdyš jsem se probudil, tak jsem byl u baru a chlastal jsem piva, které jsme měli naštěstí zadarmo (jinak bysme si je dovolit nemohli). Potom jsme šli spát k bubeníkovi. Jo, ještě jsem zapomněl, še po The Venusshells hrála ještě jedna jejich zpřátelená kapela The Creeks. Cestou k bubeníkovi do jeho krásného bytu jsem se uš jenom doslova plazil sněhem. Potom jsme ještě na bytu zase s Jirkou předváděli nějaká ošralecká divadélka a potom jsem se probudil po pár hodinách spánku na zemi v cizím spacáku. U topení byl napresovaný Honza, kterého jsme vzbudili a on říkal, še šel spát asi ve čtvrt na devět. Tak jsme pomalu vstávali a pili jsme posledního lahváče, který v bytě zůstal. A ještě tam zůstala Whiska, které jsem se napil a šel blít do koupelny. Potom se Martíček a Hrdla vydali hledat naše auto, které pořád ještě stálo u klubu. Našli ho a vyjeli jsme na cestu domů. Ještě jsme se zastavili u Pirny v supermarketu pro víno, lahváče a bombóny a jelo se přes Děčín k Ústí. Dost drsný víkend.