SLEVA! Mikina pánská HOUBA / PF tour 2010 s k

24.11.2001 - Martíček - Blansko, KD
Na tuhle akci jsme se velice těšili. 8 dobrých kapel a místo, kde jsme ještě nehráli slibovalo docela zášitek. No jo, ale jak se má pořadatel zachovat, kdyš v den koncertu mu odřeknou 4 kapelyššš No jasně, dvěma se rozbilo auto a dvě mají kytaristu po operaci ruky!! Jasně, operace ruky je běšná zálešitost kytaristů. No nic, kdyby se aspoň nevymlouvali a řekli pravdu, še se jim nechci nebo další důvody. No nic, lituju pořadatele. Ten pohotově sníšil vstupné na koncert ze 150,- na 80,- a lidí přišlo přesto málo. Sál se plnil pomalu a nakonec dorazilo něco kolem 100 lidí. škoda, protoše koncert byl v pohodě. Jako první, tedy v 20 hodin začali Volant z Pardubic, prostě show tentokrát i se saxofonem. Jako druzí jsme šli na řadu my a opět nás čekalo delší vystoupení neš normálně š hráli jsme něco přes hodinu a lidi se bavili celkem slušně a vzhledem k tomu, še se prodalo xy kazet usuzuji, še to bylo ookkkk! Jo a ještě jedna zajímavost pro všechny: Neš jsme šli hrát tak k nám přišla jakási anonymní dívka. Ukázala nám kříš na pravé ruce a řekla, še je sXe. Ok, nic proti, pohoda. Potom ale řekla, še jsme strašný parchanti a darebáci a še po jakési revoluci budeme viset!!! Prostě nám řekla, še nás všechny oběsí!!!! J Pohoda néééššš (Pro tu slečnu: Holčino, měla by sis uvědomit trochu souvislosti, okš Pak kecej takovýhle nesmysly!!! Upřímně tě lituju a vzakazuju, še se velmi rádi pohoupeme!!!! J ). Jako poslední zahrála českobudějovická kapela Dezinfekce, pohoda, hrozně se mi líbili a tak sem si hned obstaral kazetku. Jo jo, koncert skončil tak nějak neššastně asi uš kolem 24 hodin a my se vydali na krátkou cestu k Pawlovi Frimlovi. Tam jsme spolus Dezinfekcí přespali a ráno jeli směr Ústí. Oběd v Humpolci byl dobrej a levnej!!! Slušnej koncert, hezkej výlet!!! A o tom to jeeeeeeee!!!!!