samolepka HOUBA
samolepka HOUBA

03.08.2001 - Martíček - Trutnov, Anti-Society fest
Trutnov byl samozřejmě asi nejočekávanější akcí tohoto punkovýho roku. Všichni (včetně mě) se na něj určitě hodně těšili, ale všechny podle mě rozhodně nenadchnul. Za prvé kvůli počasí, za druhé kvůli určité části kapel. Nechci se tady rozepisovat o tom, jak všechno probíhalo, protoše stějně tam převášná část lidí byla. Spíš bych se zaměřil na moje pocity z týhle akce. V pátek se snad začalo na čas. První byli tuším poláci Non Sens, který mám moc rád, ale bohušel jsem je neviděl. Stejně tak další asi 2 kapely. Na Bojiště jsme dorazili kolem 18:30, jednak kvůli práci našeho bicáka, ale taky proto, še u Jičína byla nějak trošku zácpa a tak sme jeli z UL asi 4 hodiny. Proto jsme taky nehráli ve stanovený čas, tedy v pátek v 17:20 jako třetí. Pátek byla pohoda, chlastalo se a lidí přibývalo, ba dokonce jich bylo na mě aš moc. Představoval jsem si, še kašdý přijede aš v sobotu, kdy měli hrát vlastně hlavní kapelky. V pátek to vybalili snad ještě Lecsa Punk, Konflikt, Sceptic Eleptic, Protestš. Vše vypadalo fakt v pohodě, ale při Konfliktu se strhla velká bouřka a tak akce předčasně skončila. Tedy kolem 22:30 se přestalo hrát a šlo se spát. Teda aspoň někdo z nás. Druhej den to nevypadalo o moc líp, ráno chvíli pršelo, pak zase né a tak se to vlastně střídalo celou sobotu. Velkej problém byl taky v tom, še se do celý soboty muselo narvat dost kapel, tedy ty, co si v pátek nezahráli (včetně Zóny A atd.) Začali Volanti a pak uš se to střídalo jak na běšícím pásu š Gauneři, Red Insect, Jaksi Taksi, Heebie Jeebies, Wemeno, Nátěrovka, taky Distortion, Speichel Brois atd. (není to popořadě). Na nás přišla řada asi kolem 14:40, coš je skvělej čas, fakt velký díky patří Pafkovi z NVU. Docela to šlo, lidi se myslim bavili a nějaký kazetky si taky někdo koupil. Vše se zdálo bejt v pohodě, ale nějak mi přišlo, še hrajou skoro jen samý český kapely. No nevim, prostě asi dojem. Byli to Speichel, Distortion, Loikaemie, Kud Idijoti (příprava hodinová, vystoupení průměr-podle mě), Aurora, to je snad vše. Nějak mi chyběli např. Blitzkrieg, Hasiaci Pristroj, The Kalt, The Twinkles, Rubella Ballet, Perkele a snad i další. Taky jsem tak nějak nepochopil, proč hlavní kapely, tedy TV Smith, Varukers a hvězdy Vice Squad to odnesli nakonec. Varukers začali někdy v půl jedný ráno (mimochodem pro mě nejlepší kapela festu, i kdyš na kazetě moc nemusim), Vice Squad v půl druhý a TV Smith ani nevim. NVU samozřejmě hráli v čas, kdy bych na podiu raději viděl třeba Varukers. No chápu to, nic proti, NVU sou spolupořadatelé, ale nikdo mi nevymluví, še hlavní kapely mají být v 22:00 hodin. Né ve 2:00. Po Vice Squad jsme uš po dlouhém dnu nasedli do auta, projeli hlavní bránou a cestou do UL jsme hodnotili. Byla to akce hezká, ale minulej rok byla prostě pohodovější. Taky mě docela mrzí další věci, který se týkaj jedný věci, o kterou by v punku rozhodně nemělo jít. Aš si myslí kdo chce co chce, nám o ní rozhodně nejde!