Placka HOUBA 3
Placka HOUBA 3

28.07.2001 - Martíček - Okříšky u Třebíče, sokolovna
Po týdenním výletu po Slovensku, který se trošku zvrhnul v chlastací peklo a mokro, jsme jeli do Okříšek. Ještě předtím jsme stihli zastavit se v Trnavě s Noro Potočákem a Romanem (vydavatelé zinu No!Zbohom), zajeli si do štiavnickejch vrchů do vesnice Počůvadlo (česky tedy Naslouchátko J), ujet z kempu bez placení (za to, še na nás byli svině), dojet přes města Nitru, šiar nad Hronom a Martin do šiliny a do Malý Fatry. Celou dobu pršelo a pršelo a tak se nedalo dělat nic jiného, neš sedět v hospodě a pít jedno za druhym a taky se seznamovat. Díku tomu jsme byli pozváni od starších holandských manšelů k nim do Holandska atd. Nakonec jsme zakotvili na dva dny v Opavě u kamarádů, kteří nám v březnu vybavili koncert. Hezký, chatka pro asi 3 lidi, zahrádka a konečně sluníčko. Zajeli jsme taky do Polska poslat balík Pawlu Frimlovi, aby to byli levnější a zašili jsme punkovýho celníka na hranicích v Krnově. Hezkej výlet, ale tak unavený jako jsme přijeli do Okříšek, jsme dlouho nebyli. Moc tomu nepřidalo to, še nám pořadatel řekl, še hrajeme poslední, tedy asi tak v 2 ráno. Nakonec řekl, še vše záleší na domluvě kapel. No, naivně jsem se snašil něco dohodnout, nejprve s MDT, poté s kapelou RAZIE. Ti ale řekli, še to mají celkem daleko, a še by neradi přijeli pozdě. No 70km (razie) a 300km (my) byl docela rozdíl, ale týpek přemluvit opravdu nešel. Opět sem ustoupil, coš se jako všdy vyplatilo, tentokrát skvělým koncertem. Kapely se střídali jak měli, některý hráli hodinu, jiní tak akorát (pořadí SNUFF š Třebíč, MDT š Třebíč, ZEMĚšLUČ š Brno, RAZIE š Brno) a nakonec po vynikajícím výkonu ILEGALITY ze Slovenska jsme na to konečně a zasloušeně šli i my. Báli jsme se spících lidí, ale nakonec se v sále zvedlo celkem slušný pogo, prodali se nějaký kazetky a atmosféra byla fakt v pohodě. Dokonce se přidaly asi 3 písničky a po 45 minutách jsme končili, přecijenom, nemá se to přehánět. Koncert byl ok, akorát nechápu, proč pořadatelé (MDT) dali nakonec dvě kapely, které to mají 300 kilometrů, a které musí jet 4 hodiny domů. Naštěstí se nám i Ilegality asi čekání vyplatilo. Hezká akce, akorát docela málo lidí (cca 100). Minulý rok byla větší reklama a tím zasloušeně i mnohem víc lidí. Pěkná akcička! Doma jsme byli v 7 ráno!!!